אולמרט נועד היום עם מזכיר המדינה של בווריה וסגן השר לענייני תחבורה טכנולוגיה ותשתיות

לבווריה תשתית תעשייתית טכנולוגית ומחקרית דומה לזו שבישראל, עובדה המאפשרת פוטנציאל גדול לשיתוף פעולה תעשייתי


00:00 ,11.11.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
לבווריה תשתית תעשייתית טכנולוגית ומחקרית דומה לזו שבישראל, עובדה המאפשרת פוטנציאל גדול לשיתוף פעולה תעשייתי

מ"מ רוה"מ ושרת התמ"ת והתקשורת אהוד אולמרט נועד אתמול עם מזכיר המדינה של בווריה וסגן השר לענייני תחבורה טכנולוגיה ותשתיות של בווריה מר הנס שפצינר על מנת לפתוח את דיוני הועדה הכלכלית המעורבת בין ישראל לבווריה.

השר אולמרט בירך על הפעילויות הרבות שנערכו בין המדינות מאז כינוס הועדה האחרונה בשנת 2003 בבווריה. במיוחד ציין השר אולמרט את שתי המשלחות מישראל בתחום המדיה שבעקבותיהן נחתמו הסכמים עם חברות בתחום ואת שתי המשלחות מישראל למינכן, משלחות בתחום טכנולוגיית הסלולר, אחת מהן צפויה לצאת בראשית דצמבר 2004.

עוד אמר השר אולמרט כי אנו מקווים להמשיך את שיתוף הפעולה הפורה בין המדינות וכי אנו מעונינים להתמקד בנושאים בהם יש לשתי המדינות אפשרויות רבות לשיתופי פעולה במיוחד בתחום טכנולוגיות איכות הסביבה, תעשיית הרכב, עיצוב תעשייתי וכמובן תקשורת והיי טק.

יצויין כי לבווריה תשתית טכנולוגית ומחקרית דומה לזו שבישראל, עובדה המאפשרת פוטנציאל גדול לשיתוף פעולה תעשייתי בינהן בעיקר בתחומי האלקטרוניקה והאלקטרו-מכניקה, ציוד רפואי וטכנולוגיית תעופה וחלל.

בועדה השתתפו מן הצד הישראלי, נציגי משרד התמ"ת, משרד החוץ, מכון היצוא, התאחדות התעשיינים, מתימו"פ, לשכת מסחר ישראל גרמניה. ההשתתפות המרובה מעידה על החשיבות הרבה אותה מייחסת ישראל למדינת בווריה.