אבי דור נבחר לשמש מנכ"ל חברת הביטוח הממשלתית ענבל

דירקטוריון חברת ענבל אישר את מינויו של דור לתפקיד. דור, המשמש מזה שלוש שנים כסגן בכיר לחשב הכללי במשרד האוצר, נבחר לתפקיד מקרב 26 מועמדים


00:00 ,18.01.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון חברת ענבל אישר את מינויו של דור לתפקיד. דור, המשמש מזה שלוש שנים כסגן בכיר לחשב הכללי במשרד האוצר, נבחר לתפקיד מקרב 26 מועמדים

 
דירקטוריון חברת הביטוח הממשלתית "ענבל" בע"מ, אישר הבוקר את המלצת ועדת האיתור שהוקמה על ידו, למנות את אבי דור לתפקיד מנכ"ל החברה. דור משמש מזה שלוש שנים כסגן בכיר לחשב הכללי, אשר מנהל את חטיבת התשתיות והפרויקטים באגף. בעבודתו הוא מרכז את ניהול כל פרויקטי התשתית שנבנים בשיתוף עם המגזר הפרטי, ובהם כביש 6, כביש 431, הרכבת הקלה בירושלים, מרכז ההדרכה של משטרת ישראל, תחנות הכוח הסולאריות באשלים ועוד.
 
דור (40) בעל תואר בוגר בכלכלה ותואר מוסמך במנהל עסקים, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים. דור כיהן בתפקידים שונים באגף החשב הכללי במשרד האוצר ב-15 השנים האחרונות, בין היתר שימש כמנהל מינהל הרכב הממשלתי והקים את מינהל הרכש הממשלתי.
 
לוועדת האיתור שהוקמה על ידי דירקטוריון חברת ענבל, במסגרת הליך האיתור לתפקיד מנכ"ל החברה, פנו 26 מועמדים והם נבחנו על ידי הוועדה בהתאם לתנאי הסף ולקריטריונים שנקבעו מראש ואושרו על ידי רשות החברות הממשלתיות. יצוין כי במסגרת הליך המיון הופנו המועמדים הסופיים לבדיקה במכון אבחון חיצוני לצורך קבלת חוות דעת מקצועית נוספת על כישורי הניהול שלהם. תהליך העבודה של ועדת האיתור לווה על ידי רשות החברות הממשלתיות ונציג מטעמה אף היה נוכח בכל דיוני הוועדה והדירקטוריון.
 
דירקטוריון חברת ענבל, שדן הבוקר בהמלצת ועדת האיתור למנות את אבי דור למנכ"ל החברה, בחן את הליך העבודה של ועדת האיתור ואת אופן הבחירה ואישר את המלצת הוועדה. הדירקטוריון ציין את ההליך המסודר, השקוף והשוויוני לאיתור המנכ"ל והודה לחברי ועדת האיתור על העבודה המקצועית והמסורה.
 
יודגש כי החלטת דירקטוריון החברה תועבר לאישור הועדה לבדיקת מינויים בחברות ממשלתיות ותאגידים סטטוטוריים בראשות טנה שפניץ (שליד רשות החברות הממשלתיות) ולאחר מכן יועבר המינוי לחתימת שר האוצר.