36% מהחברות מדווחות על עלייה במכירות לפני פסח
למרות המצב: 36% מהחברות בענפי המסחר והשירותים מדווחות על עלייה במכירות לפני פסח בהשוואה לשנה שעברה. 87% מהחברות מדווחות על יציבות מחירים בהשוואה לשנה שעברה. לין: "יש לצפות כי מגמה זו של התחזקות במכירות המקומיות תגבר במרוצת השנה"
00:00 ,30.03.2004
למרות המצב: 36% מהחברות בענפי המסחר והשירותים מדווחות על עלייה במכירות לפני פסח בהשוואה לשנה שעברה. 87% מהחברות מדווחות על יציבות מחירים בהשוואה לשנה שעברה. לין: "יש לצפות כי מגמה זו של התחזקות במכירות המקומיות תגבר במרוצת השנה"
36 אחוזים מהחברות מדווחות על עלייה בהיקף המכירות בפסח 2004 בהשוואה לפסח 2003. כך עולה מסקר שערך אגף הכלכלה באיגוד לשכות המסחר, שבחן את השפעת חג הפסח על היקף המכירות בקרב כ- 95 חברות מענפי המסחר והשירותים. מתוך הסקר עולה כי 42 אחוזים מהחברות מסרו כי לא חל שינוי בהיקף המכירות, ואילו כ- 22 אחוז מהן דיווחו על ירידה בהיקף המכירות בתקופת חג הפסח הנוכחי בהשוואה לאשתקד.
בסקר השתתפו חברות מתחומי החשמל והאלקטרוניקה, הלבשה והנעלה, מזון ומשקאות, רהיטים, תרופות, היי-טק, אבטחה ומתכת.
בהתייחסו לנתונים אמר נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין, כי הנתונים מצביעים על תחילתו של שינוי בביקושים במשק. "יש לצפות כי מגמה זו של התחזקות במכירות המקומיות תגבר במרוצת השנה".
העלייה הממוצעת בהיקף המכירות בקרב החברות שדיווחו על עלייה, הייתה בשיעור של כ- 30 אחוזים. לעומת זאת, הירידה הממוצעת בהיקף המכירות, המשקפת את כלל החברות שדיווחו על ירידה, הייתה בשיעור של כ- 33 אחוזים.
מבין החברות שהשתתפו בסקר, כ- 87 אחוזים מהחברות לא שינו את מחיריהן בעקבות חג, רק כ- 6 אחוזים העלו את המחירים לקראת הפסח ו- 7 אחוזים מהחברות דיווחו על הורדת מחירים לקראת החג.
בהתייחסות להחמרה במצב הביטחוני בשבועיים האחרונים והשפעתה על היקף המכירות, דיווחו 77 אחוזים מהחברות כי לא חל כל שינוי בהיקף המכירות ו- 23 אחוזים מהחברות מסרו כי חלה ירידה בהיקף המכירות שלהן.
36 אחוזים מהחברות מדווחות על עלייה בהיקף המכירות בפסח 2004 בהשוואה לפסח 2003. כך עולה מסקר שערך אגף הכלכלה באיגוד לשכות המסחר, שבחן את השפעת חג הפסח על היקף המכירות בקרב כ- 95 חברות מענפי המסחר והשירותים. מתוך הסקר עולה כי 42 אחוזים מהחברות מסרו כי לא חל שינוי בהיקף המכירות, ואילו כ- 22 אחוז מהן דיווחו על ירידה בהיקף המכירות בתקופת חג הפסח הנוכחי בהשוואה לאשתקד.
בסקר השתתפו חברות מתחומי החשמל והאלקטרוניקה, הלבשה והנעלה, מזון ומשקאות, רהיטים, תרופות, היי-טק, אבטחה ומתכת.
בהתייחסו לנתונים אמר נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין, כי הנתונים מצביעים על תחילתו של שינוי בביקושים במשק. "יש לצפות כי מגמה זו של התחזקות במכירות המקומיות תגבר במרוצת השנה".
העלייה הממוצעת בהיקף המכירות בקרב החברות שדיווחו על עלייה, הייתה בשיעור של כ- 30 אחוזים. לעומת זאת, הירידה הממוצעת בהיקף המכירות, המשקפת את כלל החברות שדיווחו על ירידה, הייתה בשיעור של כ- 33 אחוזים.
מבין החברות שהשתתפו בסקר, כ- 87 אחוזים מהחברות לא שינו את מחיריהן בעקבות חג, רק כ- 6 אחוזים העלו את המחירים לקראת הפסח ו- 7 אחוזים מהחברות דיווחו על הורדת מחירים לקראת החג.
בהתייחסות להחמרה במצב הביטחוני בשבועיים האחרונים והשפעתה על היקף המכירות, דיווחו 77 אחוזים מהחברות כי לא חל כל שינוי בהיקף המכירות ו- 23 אחוזים מהחברות מסרו כי חלה ירידה בהיקף המכירות שלהן.
עשוי לעניין אותך
טרנסוורלד לוגיסטיקה זוכה באות הוקרה של לשכת המסחר תל אביב
לין: יש להכיל הטבות מס לעובדי משמרות על כלל המשק ולא רק על התעשייה
איגוד לשכות המסחר: עלייה של 880 מיליון דולר בייבוא בחודשים ינואר-פברואר בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד
שוסטק לשר הפנים: "יש לדחות על הסף את בקשתם של 70 הרשויות המקומיות להעלאת תעריפי הארנונה"
שרגא ברוש: רומניה רוצה להדק את שתה"פ הכלכלי עם ישראל
לין: "יש לפתוח את בדיקות התקן בייבוא לתחרות"