1500 מבקרים מ-37 מדינות צפויים להגיע לתערוכת החקלאות הבינלאומית אגרו-משוב

כ- 1500 מבקרים מ-37 מדינות צפויים להגיע לתערוכת החקלאות הבינלאומית אגרו-משוב שתתקיים בשבוע הבא במרכז הירידים בתל אביב. בתערוכה יציגו החברות המובילות בישראל בתחום החקלאות ומכוני המחקר את החידושים האחרונים בחקלאות הישראלית


00:00 ,22.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

התערוכה תתקיים בשבוע הבא במרכז הירידים;מנכ"ל תערוכת אגרו-משוב, חיים אלוש: מספר המבקרים הגדול הוא תוצאה מהרגיעה הבטחונית
 
כ- 1500 מבקרים מ-37 מדינות צפויים להגיע לתערוכת החקלאות הבינלאומית אגרו-משוב שתתקיים בשבוע הבא במרכז הירידים בתל אביב. בתערוכה יציגו החברות המובילות בישראל בתחום החקלאות ומכוני המחקר את החידושים האחרונים בחקלאות הישראלית. בנוסף לאורחים מחו"ל, צפויים לבקר בתערוכה 15 אלף מבקרים מישראל.
 
מנכ"ל תערוכת אגרו-משוב, חיים אלוש, מסר שמספר האורחים מחו"ל גדול בהרבה מבשנים הקודמות והוא תוצאה מהרגיעה הבטחונית שהסירה את החששות מלב המבקרים. אלוש ציין שלמרות התדמית הקשה ממנה סובלת החקלאות בעיני הציבור הישראלי, לחקלאים הישראלים יש מוניטין בינלאומי כטובים בעולם ולכן משלחות מכל העולם מגיעות לתערוכה על מנת ללמוד על החידושים ולחתום על עסקאות לרכישת מוצרים טכנולוגים. אלוש ציין שבין המבקרים מחו"ל בולטת משלחת מאינדונזיה המגיעה לארץ למרות שבין הארצות אין יחסים דיפלומטיים.
 
בין המשלחות שיגיעו לתערוכה: שר החקלאות של נפאל בראש משלחת של אנשי עסקים, משלחת חוואים ממערב אפריקה המלווים בנציגים המקומיים של הבנק העולמי. חברי המשלחת יבקשו לבחון מוצרים שונים לפרויקטים שמממן הבנק העולמי באפריקה. ארגון חקלאי קפריסין שולח משלחת של 15 איש. עוד תגיע משלחת של 50 חקלאים וקנינים מהודו ומשלחת נוספות מתורכיה. ניגריה תשלח לתערוכה משלחת של נציגי מחוזות.
 
בנוסף לאורחים מחו"ל יבקרו בתערוכה שגרירים ונספחים כלכליים היושבים דרך קבע בישראל ומעונינים לקדם את יחסי הסחר עם ארצותיהם. שגרירים ונציגים דיפלומטיים של הפיליפינים, אל-סלבדור וצ'כיה. כן צפוי ביקורו של מנכ"ל לשכת המסחר ישראל – אוטרליה וניו זילנד.
 
הנהלת התערוכה נערכה לגל המבקרים ותערוך להם סיורים מודרכים בשפות שונות שיעברו בין ביתני התערוכה ויסבירו להם על החידושים המרכזיים.
 
תערוכת אגרו-משוב תתקיים בימים שלישי ורביעי, 1-2 במרץ במרכז הירידים בתל אביב.