100 פורשים בכירים מהשב"כ, המוסד וצה"ל בחרו בתעשייה כקריירה שנייה

עיקר המשרות שבהן נקלטו בתעשייה הפורשים הבכירים היו בדרגות סמנכ"ל או מנהל בכיר בתחומי התפעול, יצור, אלקטרוניקה, כ"א ולוגיסטיקה


00:00 ,03.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

עיקר המשרות שבהן נקלטו בתעשייה הפורשים הבכירים היו בדרגות סמנכ"ל או מנהל בכיר בתחומי התפעול, יצור, אלקטרוניקה, כ"א ולוגיסטיקה
 
100 פורשים בכירים מהשב"כ, המוסד וצה"ל בחרו בתעשייה כקריירה שנייה, זאת בעקבות פרוייקט מיוחד של חונכות בתעשייה בו משתתפים התעשיינים הצעירים יחד עם הפורשים הבכירים. כך מסר אריק גרבלסקי, יו"ר פורום דור ההמשך בהתאחדות התעשיינים ומבעלי מפעל שיש ירושלים, בהסתמכו על בדיקה שסיכמה את נתוני הפרוייקט לחונכות בתעשייה אשר החל ב-1992.
 
גרבלסקי מסר כי עיקר המשרות שבהן נקלטו בתעשייה הפורשים הבכירים בעקבות פרוייקט החונכות, היו בדרגות - סמנכ"ל או מנהל בכיר בתחומי התפעול, יצור, אלקטרוניקה, כ"א ולוגיסטיקה. הפורשים  הבכירים נקלטו בחברות בענפי הפלסטיקה, התעשיות הביטחוניות, הייטק, מתכת וחשמל, מזון, מוצרי בנייה וצריכה, טקסטיל, כימיה ופרמצבטיקה.
 
גרבלסקי גילה כי בימים אלו נחנכים 4 פורשי צה"ל בכירים (3 אלופי משנה ו-1 תת אלוף) במפעלים שיש ירושלים, גדרון, טרילידור ושטיחי כרמל.
 
גרבלסקי ציין כי מטרת הפרוייקט, הנעשה בהתנדבות על ידי התעשיינים הצעירים חברי פורום דור ההמשך בהתאחדות התעשיינים, הינה לקרב לתעשייה ולמגזר העסקי כוח אדם איכותי מבין הפורשים הבכירים בשב"כ, במוסד ובצה"ל, ולשפר את סיכוייהם להיקלט במגזר התעשייתי.
 
יו"ר דור ההמשך בהתאחדות התעשיינים מדגיש כי במהלך תקופת חונכות של חודש - חודשיים ימים, מתלווה הפורש אל תעשיין צעיר חונך, המציג בפניו את קשת הפעילויות במפעל בתחומי הניהול הכללי, השיווק, התפעול, כ"א וכו', תוך שימת דגש על ההיכרות עם עבודת שטח.
 
פורום דור ההמשך בהתאחדות התעשיינים כולל 180 תעשיינים צעירים עד גיל 45.