תערוכת מובייל בברצלונה: הביתן הישראלי מאוד אטרקטיבי

ביום השני של התערוכה צפויים להתקיים 500 מפגשים אישיים לחברות הישראליות המשתתפות בביתן הישראלי


00:00 ,17.02.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום השני של התערוכה צפויים להתקיים 500 מפגשים אישיים לחברות הישראליות המשתתפות בביתן הישראלי
 
כ-300 מבקרים מהחברות הגדולות בעולם וביניהן: נוקיה, סימנס, אריקסון, טלפוניקה הספרדית, דויטשה טלקום, קאפג'מיני מצרפת, וודאפון, אייסר מטייוואן, LG מקוריאה, KDDI מיפן, ביקרו אתמול - היום הראשון לתערוכת המובייל בברצלונה - בביתן הישראלי. כך מסר היום יונתן הדר, מנהל תחום אירופה במינהל סחר חוץ בתמ"ת האחראי על הפעילות של מינהל סחר חוץ בביתן הישראלי בתערוכה.
 
"אנו רואים כי הביתן הישראלי מאוד אטרקטיבי ופעיל יותר מהשנה הקודמת, שזהו הישג גדול, במיוחד לאור העובדה כי השנה הפעילות בתערוכה מושפעת מההאטה הכלכלית. היום, היום השני לפעילות בתערוכה, צפויים להתקיים 500 מפגשים אישיים לחברות הישראליות המשתתפות בביתן הישראלי", ציין הדר.
 
הדר מציין עוד כי השנה הצליחו הנספחים המסחריים של משרד התמ"ת להביא מבקרים בכירים מתחום הסלולר מהודו, סין, מכסיקו, רומניה וארה"ב, שלא הגיעו בשנים הקודמות.
 
אלון שלזינגר, הנספח המסחרי של משרד התמ"ת בדרום קוריאה אשר נמצא בברצלונה, מציין כי השנה הגיעו לתערוכה שני המפעילים הסלולריים הגדולים והמובילים בקוריאה – FK טלקום וKTF יחד עם יצרן המכשירים של הטלפון הסלולרי LG מקוריאה. שלזינגר מציין כי כבר ביום הראשון לפעילות בביתן הישראלי נקבעו מספר פגישות המשך לחברות ישראליות בדרום קוריאה.
 
עמוס וול, הנספח המסחרי של משרד התמ"ת בספרד מציין כי לביתן הישראלי הגיעו נציגי החברות הגדולות בספרד וביניהן נציגי טלפוניקה הספרדית הנחשבת לחברה השנייה הגדולה בעולם, עם פעילות ענפה בדרום אמריקה. עוד מציין עמוס וול כי לחברות הישראליות המתקדמות בתחומי הטלקומניקציה יש פוטנציאל גדול להגדיל את הפעילות בספרד. עמוס וול מוסיף ואומר כי נוצרו קשרים בין חברות ישראליות למפעילים ואינטגרטורים בינלאומיים מרחבי העולם, אשר יהיה להם בוודאי המשך של קשר עתידי.