שר התמ"ת חנך את הביתן הישראלי בתערוכת הסלולר בברצלונה

במהלך התערוכה יתקיימו בביתן זה פגישות עם בכירים עולמיים בענף הטלקומוניקציה כגון מנכ"ל טלקום איטליה ונשיא טלפוניקה ספרד


00:00 ,15.02.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

במהלך התערוכה יתקיימו בביתן זה פגישות עם בכירים עולמיים בענף הטלקומוניקציה כגון מנכ"ל טלקום איטליה ונשיא טלפוניקה ספרד
 
שר התמ"ת בנימין בן אליעזר חנך הבוקר את הביתן הישראלי בתערוכת הסלולר בברצלונה. בטקס פתיחת הביתן הישראלי השתתפו שר התקשורת משה כחלון; יו"ר מכון היצוא עמי אראל; מנכ"ל משרד התמ"ת שרון קדמי; מנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל; מנכ"ל מכון היצוא אבי חפץ; שגריר ישראל בספרד רפאל שוץ וכן נציגי החברות הישראליות המשתתפות בתערוכה.
 
"לכבוד הוא לי לחנוך את הביתן הישראלי הלאומי בתערוכת Mobile World Congress 2010. תערוכה זו הפכה במרוצת השנים לזירה המרכזית בה תעשיית המובייל העולמית נפגשת, חושפת טכנולוגיות חדשות ורוקמת שיתופי פעולה עסקיים". כך אמר שר התמ"ת בנימין (פואד) בן אליעזר בטקס פתיחת הביתן הישראלי הלאומי של מכון היצוא בתערוכת המובייל בברצלונה.
 
"תעשיית התקשורת בישראל הינה חוד החנית של התעשייה הישראלית, כאשר היא מהווה 17% מהתמ"ג ו-8% מסך הייצוא הישראלי. כמדינה חשוכת אוצרות טבע, הנדרשת להישען על פיתוחים טכנולוגיים כדי לקיים יתרון תחרותי בעולם גלובלי, צמחה בישראל תעשיית תקשורת משגשגת ופורחת", הוסיף השר בן אליעזר.
 
עוד ציין השר בן אליעזר כי ישראל ממוקמת במקום הראשון בעולם בהשקעה במו"פ ביחס לתמ"ג. "אנחנו מדורגים במקום השני בעולם בזמינות מדענים ומהנדסים. וענף קרנות ההון סיכון הישראלי נמצא במקום שלישי. לאור זאת, אין זה אלא טבעי כי הנוכחות הישראלית בתערוכת Mobile World Congressהולכת וגדלה משנה לשנה. אם בשנה שעברה השתתפו בביתן הישראלי 44 חברות. הרי שהשנה ישנה נוכחות של מעל ל- 70 חברות. ואנו צופים כי בשנה הבאה היו אף הרבה יותר".
 
יצוין כי במהלך התערוכה יתקיימו בביתן זה פגישות עם בכירים עולמיים בענף הטלקומוניקציה. בעלי תפקידים כמו מנכ"ל טלקום איטליה ונשיא טלפוניקה ספרד יגיעו לביתן להתרשם במו עיניהם מהפתרונות המובילים של התעשייה הישראלית.