שר התמ"ת אלי ישי פתח היום סמינר עסקי בהודו

השר אלי ישי ביקר בחברת TCF המובילה בתחומי הייעוץ ואינפורמציית המידע, שירותים ומיקור חוץ והציע לה להצטרף לתוכנית שיתוף פעולה במו"פ עם תאגידים, תוכנית של המדען הראשי בתמ"ת


00:00 ,04.12.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

השר אלי ישי ביקר בחברת TCF המובילה בתחומי הייעוץ ואינפורמציית המידע, שירותים ומיקור חוץ והציע לה להצטרף לתוכנית שיתוף פעולה במו"פ עם תאגידים, תוכנית של המדען הראשי בתמ"ת
 
סגן רוה"מ ושר התמ"ת אלי ישי פתח הבוקר סמינר עסקי בבומביי בה השתתפו חברי המשלחת העסקית הישראלית וחברות הודיות. השר אלי ישי קרא לקהילת העסקים ההודית לבוא וליהנות מיתרונות ההשקעה בישראל. "המשקיעים הזרים ממשיכים לגלות אמון חזק בכלכלה שלנו ושנה זו תהיה שנת שיא מבחינת זרימת ההשקעות הזרות. חברות בינלאומיות גדולות זרות ממשיכות להשקיע בישראל בגלל היתרונות היחסיים של היתרונות", אמר השר אלי ישי בפתיחת הסמינר העסקי.
 
השר ישי אמר במהלך דבריו כי הודו נחשבת לשותף סחר חשוב מבחינת ישראל באסיה וכי ראוי לציין את הקשר ההולך ומתהדק בין  הארגונים הכלכליים בשתי המדינות. "אנו מכירים בחשיבות התפקיד שארגונים אלו יכולים למלא לצורך הגברת שיתוף הפעולה בין קהילת העסקים משתי המדינות. עוד הוסיף ואמר כי היהלומים עדיין תופסים נתח גדול בסחר הבילטראלי בין שתי המדינות" השר ישי קרא לקהילות העסקים להרחיב את עסקיהם אשר יש להם ערך כלכלי גבוה.
 
מיד לאחר פתיחת הסמינר העסקי נשארו חברי המשלחת למפגשים אישיים עם נציגי חברות הודיות והשר אלי ישי יצא לבקר בחברת TCF. החברה מובילה בתחומי הייעוץ באינפורמציית המידע ITשירותים ומיקור חוץ. לאחרונה הונפקה החברה בבורסה ההודית בשווי שוק של כ-10 מיליארד דולר. לחברה כ-100 סניפים ב-33 מדינות, מפתחת קשרים בתחום המחקר עם מעבדות מחקר ומוסדות אקדמאים. מגוון השירותים הכולל לתעשיות השונות שהיא מעניקה הופכים אותה לחברה מובילה בקרב חברות אינפורמציות המידע.
 
סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת אלי ישי הציג במהלך הביקור את תעשיית ההייטק הישראלית בדגש על תחום הטלקום וההיבט הטכנולוגי והחדשני. השר אלי ישי התייחס  לטכנולוגיה הישראלית כמוקד ועניין לשיתוף פעולה ולרכש מצד חברות בינלאומיות מובילות בעולם.
 
השר אלי ישי נפגש עם סגן נשיא בכיר של חברת TATA והציע להגביר את מעורבות חברת TCFבתעשייה הישראלית באמצעות הצטרפות בתוכנית שיתוף פעולה במו"פ עם תאגידים, תוכנית של המדען הראשי בתמ"ת.
 
המארחים ההודיים מחברת TCF גילו עניין רב בשיתופי פעולה עסקיים וטכנולוגיים עם חברות ישראליות וציינו כי החברות הישראליות ידועות בפתרונות טכנולוגיים אותם הם מספקים וכי הם יעדיפו לשתף פעולה עם החברות הישראליות על מנת לספק פתרונות איכותיים יותר לתעשייה.