שר התמ"ת אהוד אולמרט יפתח השבוע את כנס "ביומדיקל 2005"

מ"מ רוה"מ ושר התמ"ת אהוד אולמרט, יפתח השבוע את אירוע "ביומדיקל 2005" וכן יקיים פגישות עם אנשי עסקים חשובים שמגיעים לכנס. לכנס הגיעו מעל ל- 300 אזרחים מחו"ל כגון אנשי עסקים, אקדמיה, עיתונאים ונציגים רשמיים מכ- 25 מדינות שונות . האירוע יכלול כנסים מדעיים וע


00:00 ,24.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

אולמרט: אני רואה את תחום הביוטכנולוגיה כאחד המנועים של הכלכלה הישראלית בעתיד הקרוב והרחוק
 
מ"מ רוה"מ ושר התמ"ת אהוד אולמרט, יפתח השבוע את אירוע "ביומדיקל 2005" וכן יקיים פגישות עם אנשי עסקים חשובים שמגיעים לכנס. לכנס הגיעו מעל ל- 300 אזרחים מחו"ל כגון אנשי עסקים, אקדמיה, עיתונאים ונציגים רשמיים מכ- 25 מדינות שונות . האירוע יכלול כנסים מדעיים ועיסקיים, תערוכה ומושבים שיוקדשו למצגות של חברות סטארט-אפ.
 
שר התמ"ת שיגר מכתבי הזמנה לאישים וגורמים בכירים בתעשייה העולמית לבקר ב" ביומדיקל 2005", כמו כן העלה אולמרט את נושא האירוע במהלך פגישותיו עם אנשי עסקים מובילים מהעולם.
 
השר אולמרט מציין כי תעשיית הביוטכנולגיה זוכה לתשומת לב מיוחדת במשרד התמ"ת במסגרת כלי הסיוע של המשרד כגון תוכניות המדען הראשי ובחוק החדש לעידוד השקעות הון. עוד הוסיף השר אולמרט כי הוא רואה תחום זה כאחד המנועים של הכלכלה הישראלית בעתיד הקרוב והרחוק.
 
השר אולמרט אמר כי "ברור לכולנו שהתעשייה הישראלית ברוכת הכישרון בתחומים אלה, חייבת קשר הדוק עם גורמים רלוונטיים מחו"ל דוגמת חברות תרופות רב לאומיות, קרנות הון סיכון ייעודיות וגופי מו"פ בינ"ל. קשרים אלה יאפשרו לחברות הישראליות לגייס את ההשקעות הדרושות להמשך פיתוח המוצרים והתרופות, וכן לפרוץ לשווקים בינלאומיים".
 
במחצית השנה האחרונה קיימו הנספחים הכלכליים של משרד התמ"ת: סמינרים, מסיבות עיתונאים, פגישות אישיות והשתתפו בתערוכות, כל זאת במטרה להגיע לקהלי היעד ולשכנע אותם לבקר במאי 2005 בישראל. אולמרט ציין שתוצאות פעילותם הנמרצת של הנספחים ניכרות באיכות וכמות המבקרים, במיוחד דברים אמורים לגבי המשלחות המרשימות מאיטליה, צרפת ואוסטרליה.
 
בין האורחים הבולטים: דר' ויליאם ראטר נשיא חברת סינרג'ניקס;מר סטיבן בריל נשיא חברת ההשקעות בריל ושות';מארק לווין נשיא חברת התרופות מילניום מארה"ב;נציגים בכירים מחברת SK BTמקוריאה;דר' ג'ונתן טרנט מנאס"א;דר' מורי למפקין מארגון הרישוי והפיקוח האמריקאי ה- FDA;משלחת מאיטליה של 35 אנשי עסקים ועיתונאים, כולל 3 חברות הפארמה הבולטות באיטליה;משלחת של 45 אנשי עסקים ואקדמיה מצרפת;משלחת מאוסטרליה של 15 אנשי עסקים ובראשה נשיא התאחדות התעשיינים של אוסטרליה;דר' נביל חנה מחברת אינוויזן ביו-טרפי מארה"ב.
 
קידום האירוע והטיפול במשלחות מתבצע בארגון משותף של: משרד התמ"ת, מתימו"פ, מכון היצוא, והוועדה המארגנת.