שבוע האיכות הלאומי יחול השנה בין 16-20 במאי

שבוע האיכות מתקיים מזה מספר שנים ביוזמת מכון התקנים, נציבות שרות המדינה ומשרד התמ"ת. השנה יחול שבוע האיכות הלאומי בין ה- 16-20 במאי. במהלך שבוע זה תצויין הפעילות בנושא איכות ותודגש חשיבותה של בעבודה היומיומית


00:00 ,02.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
שבוע האיכות מתקיים מזה מספר שנים ביוזמת מכון התקנים, נציבות שרות המדינה ומשרד התמ"ת. השנה יחול שבוע האיכות הלאומי בין ה- 16-20 במאי. במהלך שבוע זה תצויין הפעילות בנושא איכות ותודגש חשיבותה של בעבודה היומיומית.

חשיבותו של שבוע האיכות בשנה זו מקבלת משנה תוקף, נוכח הנסיבות המיוחדות והאילוצים הרבים עמם נדרשים להתמודד הארגונים בכל מגזרי המשק.

שבוע האיכות נועד לחשוף ולהוקיר את העשייה האיכותית המתקיימת במדינת ישראל במהלך כל השנה, להגביר את המודעות לחשיבות תרומתה של האיכות והמצוינות ולהעלותם על סדר היום הציבורי.

במהלך שבוע האיכות מתקיימים אירועים ממלכתיים שהפכו זה מכבר למסורת:
· יום האיכות בכנסת - נבחרי העם מעלים את האיכות על סדר היום הלאומי
· פעילויות איכות בארגונים ממשלתיים וציבוריים
· ימי איכות ביחידות ובחילות צה"ל
· ביקורי איכות - ראשי המשק מבקרים בארגונים המממשים את הזכות לאיכות
· תחרות ציורי ילדים בחסות משרד החינוך, התרבות והספורט

ביום יום ב', 17 במאי, יתקיים כנס הפורום למצוינות ארגונית בשרות המדינה. הכנס נערך ע"י האגף לאיכות ומצוינות בנש"מ ומיועד למנהלי יחידות ומשרדים שהחלו ליישם את מודל המצוינות האירופי (EFQM) בארגוניהם. הכנס יערך במלון שלום, ברח' שחראי 25 בירושלים ויעסוק הפעם בתוצאות ראשוניות של הטמעת המודל בארגונים (למוזמנים בלבד).


* המידע פורסם באתר מכון התקנים