רשפ"ת מקיימת אירוע שיתוף פעולה תעשייתי בתחום טכנולוגיות מים

רשפ"ת והתאגיד הרב-לאומי ABB יקיימו ב-15 למאי בת"א מפגש שיתוף פעולה עסקי בין נציגי החברה מחו"ל וחברות ישראליות. בפני התאגיד טכנולוגיות ישראליות חדשניות בתחום טכנולוגיות מים


00:00 ,07.05.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

רשפ"ת והתאגיד הרב-לאומי ABB  יקיימו ב-15 למאי בת"א מפגש שיתוף פעולה עסקי בין נציגי החברה מחו"ל וחברות ישראליות. בפני התאגיד טכנולוגיות ישראליות חדשניות בתחום טכנולוגיות מים
 
בינה בר-און, מנכ"ל רשפ"ת (הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי) מציינת כי זו הפעם הראשונה שחברת ABB מקיימת אירוע שיתוף פעולה מסוג זה עם חברות ישראליות. קידום תחום טכנולוגיות המים הוא תחום שנמצא בעדיפות ממשלת ישראל. מפגש שיתוף פעולה של חברות ישראליות בתחום זה עם תאגיד בינלאומי גדול כמו ABB יכול ליצור לחברות הישראליות הזדמנויות עסקיות להרחבת שיווק מוצריהם ברחבי העולם.
 
חברת ABB, שהנהלתה ממוקמת בשוויץ, היא החברה המובילה בעולם בייצור ציודומערכות להולכת חשמל,האוטומציה והבקרה התעשייתית. החברה מעסיקה כ-108,000 עובדים בלמעלה מ- 100 מדינות והכנסותיה בשנת 2006 היו מעל 24 מיליארד דולר.
 
בנציגות התאגיד הפועלת בישראל למעלה מ- 70 שנה עובדים כ-30 איש בתחומי מכירות, הנדסה, שרות ותכנון פרוייקטים. החברה היא אחד הספקים העיקריים של חברת החשמל והתעשייה הישראלית.
 
לאירוע יגיעו מר אימפריאלי, יו"ר החברה באיטליה והאחראי על הפעילות בתחום המים במדינות הים התיכון, ומר בנוורט מהנהלת התאגיד בשוויץ. כמו כן ישתתפו באירוע מנהלי החברה בארץ.
 
רונן אהרון, מנכ"ל החברה בארץ, מסר כי האירוע יוכל לתרום להעמקת שיתוף הפעולה העסקי ביןABB לבין חברות ישראליות בתחומים של טיפול במים והתפלה. לחברות אלה יש יכולות וניסיון רב וב-ABB כתאגיד הנדסה וטכנולוגיה עולמי, מעוניינים להגביר את שיתופי הפעולה בישראל ובחו"ל.