רונית קן תמונה לתפקיד הממונה על ההגבלים העסקיים

אולמרט: מדובר בתפקיד חשוב במשק הישראלי שהוא בראש ובראשונה כלכלי ועוסק בתנאי קיומה של התחרות במשק


00:00 ,31.10.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

אולמרט: מדובר בתפקיד חשוב במשק הישראלי שהוא בראש ובראשונה כלכלי ועוסק בתנאי קיומה של התחרות במשק
 
הממשלה אישרה אתמול את מינויה של רונית קן, ראש מינהל סחר חוץ במשרד התמ"ת לממונה על ההגבלים העסקיים. השר אולמרט בחר את קן מתוך 4 מועמדים שועדת האיתור ציינה אותם כראויים במיוחד. מתוך כ- 30 מועמדים שנגשו, (בין המועמדים הראויים במיוחד 2 כלכלנים, 2 עו"ד - שתי נשים ושני גברים).
 
השר אולמרט, הקים וועדת איתור בה חברים: רענן דינור, מנכ"ל משרד התמ"ת-יו"ר, עו"ד שמואל הולנדר נציב שירות המדינה, עו"ד טנה שפניץ משרד המשפטים, עו"ד יורם טורבוביץ נציג ציבור, פרופ' זוהר גושן נציג ציבור וזו המליצה לשר על ארבעה מועמדים ראויים במיוחד
 
שר התמ"ת, אולמרט נפגש ביום שישי האחרון עם ארבעת המועמדים שהומלצו על ידי ועדת האיתור ומתוכם בחר ברונית קן לתפקיד הממונה על ההגבלים העסקיים.
 
רונית קן תכנס לתפקיד הממונה על ההגבלים העסקיים ב- 3.11.05.
 
רונית קן (39) מוסמכת בהצטיינות במינהל עסקים באוניברסיטה העברית, עובדת כ- 15 שנה במשרד התמ"ת בשורה של תפקידים ניהוליים, בתוקף תפקידה כסמנכ"ל לסחר חוץ, אחראית רונית על מערך הסכמי הסחר של מדינת ישראל ועל כ- 30 נציגים כלכליים הפרוסים ברחבי העולם, כמו כן אחראית רונית על המטה לקידום השקעות והיא עומדת בראש אשכול היצוא של משרד התמ"ת הכולל את מכון היצוא, איפטריק (הביטוח לסיכוני סחר חוץ), רשפ"ת, האגף הבינלאומי של מכון התקנים, הממונה על היטלי סחר.
 
השר אולמרט ציין כי תפקיד הממונה על ההגבלים העסקיים הוא תפקיד חשוב במשק הישראלי, תפקיד שהוא בראש ובראשונה כלכלי ועוסק בתנאי קיומה של התחרות במשק.
 
השר אולמרט ציין עוד כי כמדיניות, בבחירת מועמדים לתפקידים בכירים, בתנאים שווים הוא מעדיף למנות נשים לתפקידי ניהול בכירים, כך פעל בעבר, כך הוא פועל עתה וכך כוונתו לפעול בעתיד.