קרן קוריאה ישראל אישרה מענקים בגובה 1.5 מיליון דולר

מועצת המנהלים של קרן קוריאה ישראל למחקר ופיתוח תעשייתי טכנולוגי אישרה מענקים ל-5פרויקטים משותפים בין חברות ישראליות וקוריאניות


00:00 ,26.11.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

מועצת המנהלים של קרן קוריאה ישראל למחקר ופיתוח תעשייתי טכנולוגי אישרה מענקים ל-5פרויקטים משותפים בין חברות ישראליות וקוריאניות
 
מועצת המנהלים של קרן KORIL , הקרן הדו-לאומית קוריאה ישראל למחקר ופיתוח תעשייתי, בראשות ד"ר אלי אופר, המדען ראשי במשרד התמ"ת, אישרה בישיבתה בשבוע שעבר בקוריאה מענקים ל-4 פרויקטים  בינלאומיים חדשים המשותפים לחברות ישראליות וקוריאניות וביצוע מחקר היתכנות אחד. 
 
קרן קוריאה ישראל למו"פ (קרן KORIL) היא חלק ממערך הקרנות הבינלאומיות לתמיכה במו"פ תעשייתי הפועלות בראשות המדען הראשי ד"ר אלי אופר. בנוסף לה פועלות קרנות דו לאומיות מול ארה"ב, בריטניה, קנדה, וסינגפור.
 
בין הפרויקטים שאושרו פיתוח ציוד גישה לרשת אינטרנט של מפעילי תקשורת, פיתוח מקרן אישי להצגת מידע, פיתוח תמצית חדשנית לטיפול אטופיק דרמטיטיס המבוססת על מרכיבים צמחיים ומעודדת פעילות של מנגנוני הגנה טבעיים וכן פיתוח של מערכת זיהוי מערכת אוטומטית לזיהוי בתנועה של לוחיות רישוי לרכב.
 
ד"ר אלי אופר, המדען הראשי במשרד התמ"ת ויו"ר קרן KORIL, הביע את שביעות רצונו מפעילות הקרן ומסר כי קוריאה היא מרכז עסקים בינלאומי המהווה שותף בעל חשיבות רבה באזור. ד"ר אופר מסר כי לשיתוף פעולה עם חברות קוריאניות  יש ערך מוסף מעל ומעבר למו"פ עצמו מאחר שמשרד התמ"ת הגדיר את קוריאה כמדינת יעד ליצוא.
 
קרן KORIL הוקמה בשנת 2001 ומאז תמכה בכ-60 פרויקטים משותפים של חברות ישראליות וקוריאניות. תקציב הקרן עומד על 3 מיליון דולר בשנה.  מועד הגשת הבקשות המשותפות לישיבת מועצת המנהלים הבאה הוא סוף ינואר 2008.