קניינים מחו"ל ישתתפו בתערוכה הבינלאומית לחקלאות ומים "אגרו-משוב" בת"א

עשרות משלחות מארה"ב, ספרד, הולנד, גרמניה, טורקיה, צרפת קמרון, הודו, ירדן, הרשות הפלשתינית ואחרים צפויות להשתתף בתערוכת "אגרו-משוב" שתתקיים בין ה-28 לפברואר ל- 1 במרץ 2006, בגני התערוכה בת"א.


00:00 ,29.12.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

עשרות  משלחות מארה"ב, ספרד, הולנד, גרמניה, טורקיה, צרפת קמרון, הודו, ירדן,  הרשות הפלשתינית ואחרים צפויות להשתתף בתערוכת "אגרו-משוב" שתתקיים בין ה-28 לפברואר ל- 1 במרץ 2006, בגני התערוכה בת"א.
 
נחתם הסכם שת"פ עם אשת טורס לחבילות יעודיות לתיירות חקלאית, לפיו תפעל החברה, להגעתן של משלחות מחו"ל לתערוכת "אגרו-משוב ולסיורים מקצועיים בארץ.
 
התערוכה, מהגדולות בישראל, תציג זו השנה ה-16 ברציפות את מיטב החידושים בחקלאות הישראלית בהשתתפות למעלה מ- 100 מציגים בארץ ובחו"ל, ותשתרע על פני שטח של 10,000 מ"ר של שטחי פנים וחוץ.
 
מנכ"ל אגרו-משוב חיים אלוש מסר, שלאחר מספר שנים קשות לענף התערוכות בישראל, זהו סימן נוסף לחזרתה של מדינת ישראל למפת התערוכות הבינלאומיות. לדבריו, השיפור במצבה הבינלאומי של ישראל בא לידי ביטוי במספר המשלחות שהודיעו על הגעתן לתערוכה וגם בשל העובדה, שבנוסף לחברות הישראליות הגדולות בתחום החקלאות יציגו בין השאר שלוש מכרזות פרחים מהמובילות באירופה.      
 
בתערוכת "אגרו-משוב 2006" יושם דגש על פרויקט חממת העתיד, בו יציגו החברות המובילות בישראל את החידושים הטכנולוגיים האחרונים בתחום החממות ובתי הצמיחה. כמו כן, לצד תערוכת החקלאות יתקיימו תערוכת המים השנתית "אקווה ישראל" ותערוכת "גנים ירוקים", תערוכת הגינון היחידה בישראל.
 
לדברי אלוש, תערוכת "אקווה ישראל" תקיף את מכלול הנושאים הקשורים באיכות הסביבה, תשתיות, אספקת מים למגזר העירוני, החקלאי, לתעשייה, לגינון ולטיפול במי קולחין. הדגש בתערוכה יהיה על יעול השימוש במים על ידי שילוב בין צרכי מגזרי האוכלוסיה השונים. כך למשל יוצגו חידושים בתחום מיחזור מי קולחין לשימוש חקלאי, מתקנים להפניית מים משימוש ביתי להשקיית הגינה ומערכות שגורמות להפסקת זרימת המים במקרה של פיצוץ או דליפה מהצינור.