קומפאס ישראל זכתה במכרז של מכון היצוא לניהול ועדכון קטלוג היצואנים באינטרנט

ישראל שוטלנד: חברת קומפאס ישראל זכתה במכרז של מכון היצוא לניהול ועדכון קטלוג היצואנים באינטרנט, בשפה האנגלית; יכיל מידע על 7,500 חברות ויעלה לאוויר תוך 3 חודשים


00:00 ,15.10.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
ישראל שוטלנד: חברת קומפאס ישראל זכתה במכרז של מכון היצוא לניהול ועדכון קטלוג היצואנים באינטרנט, בשפה האנגלית; יכיל מידע על 7,500 חברות ויעלה לאוויר תוך 3 חודשים.

חברת קומפאס ( KOMPASS) ישראל זכתה במכרז של מכון היצוא לניהול ועדכון קטלוג היצואנים באינטרנט בשפה האנגלית. כך מסר ישראל שוטלנד , מנכ"ל המכון הישראלי ליצוא ולשת"פ בין-לאומי.

הוא ציין כי על פי ההסכם שנחתם בין המכון ישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי לבין קומפאס (KOMPASS) ישראל, יכיל קטלוג היצואנים באתר האינטרנט, מידע על כ- 7,500 חברות המייצאות מישראל או בעלות פוטנציאל לבצע יצוא. המטרה היא לאפשר לחברות שונות בעולם לאתר חברות ישראליות בחתכים של מוצר, שם חברה כתובת וכו'. על פי התוכנית יעלה הקטלוג לאוויר תוך 3 חודשים.

עד כה הופעל קטלוג היצואנים באינטרנט ישירות על ידי המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי במסגרת האתר שלו WWW.EXPORT.GOV.IL . הקטלוג שנועד לחשוף את חברות היצוא הישראליות בעולם מכיל כיום כ- 2,700 חברות ישראליות. שוטלנד ואמנון אלטמן, מנכ"ל חברת קומפאס, מסרו כי על פי הסכם יוגדל כאמור, הקטלוג בעוד כ- 5,000 חברות יצוא. כמו כן, ישודרג ויורחב המידע הניתן בקטלוג על החברות השונות, והחברות יוכלו להיכלל גם במסגרת הקטלוגים של חברת קומפאס העולמית.

שוטלנד ציין כי שדרוג קטלוג היצוא והרחבתו הוא שירות חיוני ליצואן הישראלי, במיוחד בתקופה זו, כאשר קניינים ממעטים להגיע לארץ. הקטלוג יאפשר להגביר ולהדק את הקשר בין היצואנים הישראליים ללקוחותיהם הפוטנציאליים בחו"ל.

בהנהלת מכון היצוא צופים כי הקטלוג החדש ישרת אלפי גורמים עסקיים ברחבי העולם ויעודדו יצירת קשרים עם החברות הישראליות, במטרה להרחיב ולייעל את שיתופי הפעולה העסקיים.

לפי ההסכם, אומר שוטלנד, יוכל כל יצואן לבחור בין שלוש קטיגוריות של הופעה בקטלוג. הקטגוריה הראשונה שתכלול מידע בסיסי בלבד על היצואן תינתן בחינם לכל יצואן. הקטיגוריה השנייה של מידע חלקי, שתכלול פרטי קשר נוספים ואת פרופיל החברה, תינתן בחינם לחברי המכון ובתשלום של 600 דולר לשנה, למי שאיננו חבר המכון. הקטיגוריה השלישית שתינתן בתשלום מלא, ובהנחה משמעותית לחברי המכון, תכלול מידע מורחב, כולל דפי מוצרים ותמונות, לוגו של החברה ועוד. 665 דולר לשנה לחבר מכון, ו- 1,150 דולר לשנה לשאינם חברי המכון.

ניהול הקטלוג, הקשר עם היצואנים, וגביית התשלומים ייעשו על ידי חברת קומפאס. מכון היצוא יסייע בפרסום השירות בקרב חבריו ובקרב ציבור היצואנים.

יצויין כי “Kompas ישראל" הינה בבעלות משותפת של BDI ביזנס דאטה ישראל והתאחדות התעשיינים.

“Kompas ישראל", היא הנציגה הישראלית של Kompass International תאגיד המידע היוקרתי והמוביל בעולם לאיתור חברות, עסקים, לקוחות, סוכנים, אפשרויות של שיתופי פעולה, מוצרים וטכנולוגיות, הזדמנויות עסקיות ונציגויות ברחבי עולם. המערכת מכילה מידע על חברות ועסקים בתחומי התעשייה, המסחר והשירותים ב- 76 מדינות בעולם.
מערכת המידע של “Kompass" משתמשת בשיטת סיווג ייחודית, המסווגת את החברה עד לרמת המוצר והטכנולוגיה. שיטת הסיווג מאפשרת למשתמש לבחור סיווג מדויק מתוך 60,000 סיווגי
“Kompass" ולאתר בצורה מדוייקת את התחום המבוקש.

חברות “Kompas ישראל" ו- BDI ביזנס דאטה ישראל מתמחות בהקמה ואחזקה של מאגרי מידע.