פלטכניטקה תייצא כיסאות דנטליים לרוסיה

החברה הישראלית תייצא כסאות דנטליים לחברת TRUST ממוסקבה בהיקף ראשוני של כחצי מיליון ₪. פלטכניקה הינה היצואנית מס' 1 לאירופה בתחום הכיסאות הדנטליים


00:00 ,04.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הישראלית תייצא כסאות דנטליים לחברת TRUST ממוסקבה בהיקף ראשוני של כחצי מיליון ₪. פלטכניקה הינה היצואנית מס' 1 לאירופה בתחום הכיסאות הדנטליים
 
קבוצת פלטכניקה, המתמחה בפיתוח, יצור ושיווק כסאות משרד ארגונומיים וכסאות דנטליים מקצועיים, חתמה על הסכם עם חברת TRUST ממוסקבה, הנחשבת למובילה בתחומה באזור ברית המועצות לשעבר, לאספקת כיסאות דנטליים בהיקף ראשוני של כחצי מיליון ₪.
 
במסגרת ההסכם תספק פלטכניקה ל-TRUST סדרה חדשה של כסאות דנטליים מקצועיים, שפותחו באופן ארגונומי כדי להתאים פונקציונלית לתפקודם של רופאי שיניים וסיעותיהם מבחינת עיצובם, יציבותם,  צורתם ומגנוניהם המיוחדים. הייחודיות של כסאות אלה נעוצה בכך שהם עשויים מחומר מיוחד ואיכותי ביותר המבוסס על פוליאוריתן (המיוצר במפעלי "פלטכניקה") ומיוצרים בטכנולוגיות ייצור מתקדמות ביותר. כיסאות "פלטכניקה" עומדים בתקנים האירופיים המחמירים ביותר.
 
מרסלו סקלוזוב, מנהל היצוא ב"פלטכניקה", מסר כי ההסכם עם חברת TRUST הינו בגדר הסכם ראשוני, וכי החברה צופה לקבל הזמנות נוספות במהלך השנה הקרובה.  
 
לדבריו, "פלטכניקה", אשר הינה היצואנית מספר אחת לאירופה בתחום הכיסאות הדנטליים (מייצאת בעיקר למדינות צרפת, ספרד, גרמניה ומדינות חבר העמים ), מתכננת להרחיב בקרוב את היקף היצוא גם למדינות ליטא, לטביה ואסטוניה.
 
עוד מסר סקלוזוב כי בעקבות הסכמי היצוא רחבי ההיקף שנחתמו לאחרונה, השלימה החברה מהלך של הרחבת מחלקת הכיסאות הדנטליים במפעל על ידי השקעה ברכישת ציוד חדשני והגדלת כוח האדם.