פינות אוכל הן "הלהיט" בענף הרהיטים במכירות ערב החג

פינות אוכל ל-8 - 25 סועדים הן "הלהיט" בענף הרהיטים במכירות ערב החג. יצרני הרהיטים מדווחים על גידול של 15% - 20% במכירות פינות האוכל שיסתכמו בכ-290 מליון שקל. כך מסר חיים הרמן, יו"ר איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל חברת סימונס (ישראל) מערכות


00:00 ,27.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

פינות אוכל ל-8 - 25 סועדים הן "הלהיט" בענף הרהיטים במכירות ערב החג.  יצרני הרהיטים מדווחים על גידול של 15% - 20% במכירות פינות האוכל שיסתכמו בכ-290 מליון שקל. כך מסר חיים הרמן, יו"ר איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל חברת סימונס (ישראל) מערכות שינה וסילי (ישראל) מערכות שינה.
 
יצרני הרהיטים מדווחים על מבצעי הנחות ערב החג הנעים בממוצע בין 15% ל-25%, זאת למרות עליית מחירי חומרי הגלם בשיעור ממוצע של 7% - 15%.
 
מהדיווחים עולה, כי קיים חשש לפיו יאלצו היצרנים להעלות מחירים מייד לאחר החגים, זאת כדי שלא למכור במחירי הפסד ולגרום נזק בלתי הפיך לענף.
 
הרמן מעריך, כי סך כל מכירות הרהיטים בתקופת החגים יגדל בכ-5% - 10% לעומת תקופת החגים אשתקד ויסתכם בכ-1.7 מיליארד שקל.
 
יו"ר איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים מעריך, כי המחירים האטרקטיביים של רהיטים מתוצרת הארץ מול היבוא, איכות הרהיטים, תנאי התשלום הנוחים, ההתאמה לצרכן ולאקלים הישראלי וזמינותם - גורמים לכך שכ-75% מהרהיטים שנמכרים בתקופת החגים הינם מתוצרת כחול-לבן (כ-1.3 מיליארד שקל).
 
כל זה משתלב עם מדיניות איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים להחדיר לצרכנים את הצורך לבקש "ריהוט ישראלי מותאם בשבילי".
 
בנוסף, ציין הרמן, הריהוט הישראלי אטרקטיבי יותר לצרכן הישראלי מבחינת העיצוב, תרבות הדיור, הסגנון, חומרי הגלם, גודל החדרים והטכנולוגיה המתקדמת.
 
הרמן קרא לצרכנים לרכוש רהיטים מחברות החתומות על אמנת השירות ללקוח "יש לך תו יש לך גב". חברות אלו נוהגות בשקיפות מלאה במתן פרטים על חומר הגלם ממנו יוצר הרהיט, המחיר, אופן התשלום וכתובת היצרן. כמו כן חברות אלו, המשתייכות לאיגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים, מתחייבות על פי האמנה, לטפל במהירות בכל תלונה של הלקוח לשביעות רצונו המלאה.