ענף הנעלים בהתאחדות התעשיינים הגיש למשרד התמ"ת תוכנית שיווק לחו"ל בהיקף של 1.5 מליון שקל

מיכאל אילוז: ענף הנעלים בהתאחדות התעשיינים הגיש למשרד התמ"ת תוכנית שיווק לחו"ל בהיקף של 1.5 מליון שקל; מבקש - שמחציתה תמומן ע"י התמ"ת במסגרת הקרן לעידוד השיווק לחו"ל; יאפשר להגדיל את יצוא הענף ב-5% - 10% לשנה


00:00 ,22.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
מיכאל אילוז: ענף הנעלים בהתאחדות התעשיינים הגיש למשרד התמ"ת תוכנית שיווק לחו"ל בהיקף של 1.5 מליון שקל; מבקש - שמחציתה תמומן ע"י התמ"ת במסגרת הקרן לעידוד השיווק לחו"ל; יאפשר להגדיל את יצוא הענף ב-5% - 10% לשנה

ענף הנעלים בהתאחדות התעשיינים הגיש למשרד התמ"ת תוכנית שיווק לחו"ל בהיקף של 1.5 מליון שקל, תוך בקשה שמחציתה ינתן כסיוע של משרד התמ"ת במסגרת הקרן לקידום השיווק לחו"ל. התוכנית תאפשר להגדיל את יצוא הענף ב-5% - 10% לשנה, כאשר המשמעות היא תוספת יצוא של 4 - 8 מליוני דולרים לשנה לתעשיית הנעלים. כך מסר מיכאל אילוז, יו"ר ענף הנעלים בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל נעלי טבע נאות.

אילוז ציין, כי התוכנית כוללת בקשת סיוע ממשרד התמ"ת בהשתתפות בתערוכת הנעלים בלאס ווגס שבארה"ב בשנת 2004; סיוע בהשתתפות בתערוכת הנעלים בדיסלדורף שבגרמניה בשנת 2004; סיוע בהכנת קטלוג על ענף הנעלים בשפה האנגלית; סיוע בהקמת אתר אינטרנט של ענף הנעלים בישראל. וכן סיוע במימון מפגשים עם קמעונאים חשובים בעולם לתעשיית הנעלים בארץ.

אילוז ציין, כ בשנת 2003 חלה ירידה של כ-3% ביצוא הנעלים לעומת השנה שקדמה לה. היצוא הסתכם בכ-82 מליוני דולרים בעיקר לארה"ב ולאירופה, אבל גם למדינות כמו אוסטרליה, אסיה ועוד.

אילוז ציין, כי המאפיין את יצוא הנעלים תוצרת כחול-לבן הוא ההתמחות בפלחים מיוחדים והמקצועיות הן בתחום סנדלים ונעלי נוחות לבריאות; נעלי נשים אופנתיות בתחום הנוחות; מגפי רכיבה מיוחדים ועוד.

יצויין, כי עם היצואנים הדומיננטיים בענף נמנים:- נעלי טבע נאות, דפנה, חולתה, ביוטיפיל, נעלי דוד ונמרוד.