עבודה בבתי המכס בחול המועד סוכות

על פי ההודעה, בימי חול המועד, 26/9/02 - 22, בתי המכס אשדוד, חיפה, ת"א-יפו, נתב"ג ודואר חבילות ירושלים יקבלו קהל במתכונת מצומצמת בין השעות 08:00-13:00. בית מכס ירושלים ובית מכס אילת יהיו סגורים לקהל. תחנות המכס במעברי הגבול היבשתיים יפעלו בהתאם לשעות הפעיל


00:00 ,15.08.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
בהודעה התפרסמת באתר האנטרנט של אגף המכס ומס ערך מוסף, בכתובת http://www.mof.gov.il/customs/ נמסר כי כמידי שנה, אגף המכס יוצא לחופשה מרוכזת בימי חג הסוכות.
 
על פי ההודעה, בימי חול המועד, 26/9/02 - 22, בתי המכס אשדוד, חיפה, ת"א-יפו, נתב"ג ודואר חבילות ירושלים יקבלו קהל במתכונת מצומצמת בין השעות 08:00-13:00. בית מכס ירושלים ובית מכס אילת יהיו סגורים לקהל. תחנות המכס במעברי הגבול היבשתיים יפעלו בהתאם לשעות הפעילות של המעברים, כפי שיפורסמו ע"י רשות שדות התעופה.
 
לפיכך, ועל מנת לאפשר טיפול יעיל ושוטף במשלוחים החיוניים והדחופים ביותר בימים אלה, אנו מבקשים את הקדמת השחרורים במידת האפשר לימים לפני החג, או לדחותם לאחר ימי החג. בימי חול המועד עצמם יש להגיש רק רשמונים הנוגעים לחמרי גלם וטובין דחופים אחרים כדוגמת מסירות ישירות, בעלי חיים, חמרים דליקים או נפיצים וכיו"ב.
 
תהליכים ד' וג' יעבדו בימי חול המועד כמקובל, אך השחרורים בתהליך א' עלולים להתעכב במידה מסוימת.
 
ההודעה של אגף המכס מסתיימת בבקשה : "ההבנה ושיתוף הפעולה של ציבור היבואנים וסוכני המכס חיוניים להבטחת פעולה תקינה של בתי המכס בימי החג".