סימנס תקדיש יום מיוחד לטכנולוגיה הישראלית

החברה יזמה אירוע בו ישתתפו 100 מנהלים בכירים מהחברה ויתארחו בו חברות מישראל. הכנס ייערך מחר במינכן, גרמניה


00:00 ,20.03.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה יזמה אירוע בו ישתתפו 100 מנהלים בכירים מהחברה ויתארחו בו חברות מישראל. הכנס ייערך מחר במינכן, גרמניה
 
חברת סימנס יזמה ביחד עם המינהל לסחר חוץ במשרד התמ"ת פרויקט לחיזוק הקשר ההדדי וזיהוי שת"פ עם חברות טכנולוגיות ישראליות בו ישתתפו 100 מנהלים בכירים מסימנס במסגרת אירוע מיוחד הנקרא "יום טכנולוגיה ישראלית בסימנס" אשר יתקיים מחר, ב-21 במרץ במינכן, גרמניה
 
בעקבות פגישה בין מ"מ רוה"מ, שר האוצר ושר התמ"ת, אהוד אולמרט לבין יו"ר סימנס, דר' פון-פירר, שהתקיימה באוקטובר 2005, החליטה חברת סימנס העולמית במינכן, לקיים יום שיוקדש כולו לטכנולוגיה ולחדשנות הישראלית ע"י אירוח חברות ישראליות
 
המינהל לסחר חוץ, באמצעות המטה לקידום השקעות, יזם את הפרויקט לזיהוי טכנולוגיות ישראליות לשת"פ עם חברת סימנס. במהלך יום זה ישתתפו חברות ישראליות אשר זוהו על ידי מתימו"פ, מכון הייצוא הישראלי וקרנות הון סיכון  ונבחרו ע"י סימנס. חברות אלה יציגו פיתוחים וטכנולוגיות בתחומי התקשורת, הרפואה והאוטומציה, שנקבעו כענפי יעד על ידי סימנס.
 
במפגש אשר יתקיים מחר במינכן, גרמניה, ישתתפו 100 מנהלים בכירים מסימנס העומדים בראש החטיבות התאגידיות האחראיות על הענפים שצוינו, על מנת לקדם שיתופי פעולה עסקיים ומחקריים עם סימנס.
 
בועז הירש, מנהל מינהל סחר חוץ בתמ"ת, מוסר כי משרד התמ"ת מייחס חשיבות רבה לקיום ימי תעשייה מסוג זה בו נחשפות טכנולוגיות ישראליות לצמרת מקבלי ההחלטות בתאגידים בינ"ל.
 
הירש מוסיף כי ביום האירוע יתקיים מפגש עבודה של המינהל לסחר חוץ עם תאגיד ענק רב לאומי נוסף לקראת עריכת יום תעשייה משותף. לדבריו, פעילות עם חברה כמו סימנס, מובילה טכנולוגית עולמית, והידוק השת"פ עמה יתרונות רבים מעבר למישור המסחרי.
 
אורן אהרנסון, מנכ"ל סימנס ישראל ודובר סימנס בארץ, "כחברה ישראלית השייכת לקונצרן רב לאומי אנחנו פועלים למען בניית גשר דו כיווני בין השוק הישראלי לסימנס. רצוננו למכור ולבצע פרויקטים בישראל, אך במידה לא פחותה, לשמש פלטפורמה ליצוא טכנולוגיות ישראליות לחו"ל דרך ערוצי ההפצה של סימנס הפעילה ב- 190 מדינות בעולם".
 
אהרונסון מוסיף שבעשור האחרון השקיעה סימנס בישראל מעל ל-500 מיליון יורו ובכוונתה להמשיך במגמה זו.
 
לסימנס מחזור מכירות של 80מיליארד יורו ובבעלותה מספר חברות ישראליות. כמו כן, משקיעה סימנס בישראל במסגרת קרן הון הסיכון הפועלת מטעמה. קרו זו מטפלת בעסקי ההון סיכון של קבוצת סימנס העולמית, וממלאת תפקיד מרכזי ברשת החדשנות של חברת סימנס. בנוסף לפעילויות אלה, לפני מספר שבועות ביקר בישראל מנכ"ל תאגיד US Filterמקבוצת סימנס, אשר עומד בראש זרוע טכנולוגיות המים של החברה. הוא הגיע לישראל כחלק מפעילות יזומה של משרד התמ"ת, על מנת ללמוד על טכנולוגיות המים החדשניות המפותחות בישראל והצהיר כי בכוונת סימנס להפנות חלק ממשאביה לישראל.