סימנס ישראל חתמה עם הרשפ"ת על הסכם מסגרת בנושא רכש גומלין

בינה בר-און, מנכ"ל הרשפ"ת: סימנס רוכשת בישראל בכ-120 מיליון אירו בשנה בתחומי אנרגיה תקשורת ורפואה ובכוונתה להתרחב גם לתחום התחבורה


00:00 ,26.12.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בינה בר-און, מנכ"ל הרשפ"ת: סימנס רוכשת בישראל בכ-120 מיליון אירו בשנה בתחומי אנרגיה תקשורת ורפואה ובכוונתה להתרחב גם לתחום התחבורה
 
סימנס, אחת מהחברות המובילות במילוי התחייבות רכש גומלין, רוכשת בישראל בכ-120 מיליון אירו בשנה בתחומי אנרגיה, תקשורת ורפואה ובכוונתה להתרחב גם לתחום התחבורה, כך מסרה בינה בר-און מנכ"ל הרשפ"ת.
 
בטקס החתימה שהתקיים בשבוע האחרון הדגיש אורן אהרנסון, מנכ"ל סימנס ישראל, את המחויבות הגדולה של סימנס לישראל ואמר "אנחנו כחברה ישראלית השייכת לקונצרן רב לאומי מעוניינים לבנות גשר דו כיווני בין השוק הישראלי לסימנס. אנחנו רוצים למכור ולבצע פרויקטים בישראל, אך במידה לא פחותה, לשמש פלטפורמה ליצוא טכנולוגיות ישראליות לחו"ל דרך ערוצי ההפצה של סימנס הפעילה ב- 190 מדינות בעולם".
 
אהרנסון הוסיף כי "תחום הרכבות בו רואה סימנס יעד אסטרטגי עשוי להיות השלב הבא בהעמקת היחסים בין התעשייה המקומית לסימנס. אנו בוחנים שיתוף עם גורמים מקומיים על מנת לעמוד בתנאי המכרז של רכבת ישראל, ואף מעבר לכך."
 
בינה בר-און אומרת כי היחסים בין סימנס למדינת ישראל בנושא רכישות גומלין החלו בשנת 1994. במהלך תקופה זו קיבלה סימנס קרדיט בנושא רכש גומלין בהיקף של 1.4 מיליארד אירו .
 
בר- און מציינת כי סימנס ישראל הינה הזרוע המקומית של סימנס העולמית בישראל ומעסיקה כ- 500 עובדים מתוכם כ-150 עובדים בפעילות מכירה והקמת פרויקטים בשוק הישראלי והשאר בפיתוח וייצור מוצרים לשווקי יעד אחרים של סימנס בעולם. החברה משלבת את המסורת, האיכות והיכולות שנצברו בסימנס לאורך 158 שנה, עם הידע והצרכים של השוק המקומי. תחומי הפעילות העיקריים של סימנס ישראל הינם: ייצור אנרגיה, הולכת אנרגיה, מערכות רכבתיות, ציוד ומערכות בקרה לתעשייה, תקשורת ומערכות רפואיות.