סימנס העולמית מקימה צוותי שת"פ עם חברות ישראליות

בעקבות יום טכנולוגיות ישראליות בסימנס תקים החברה צוותים שמטרתם להרחיב את שיתוף הפעולה עם חברות ישראליות. ד"ר אוריאל שרף, חבר הנהלה בכיר בסימנס העולמית, הכריז על השת"פ במהלך יום טכנולוגיות ישראליות בסימנס, שנערך במינכן


00:00 ,27.03.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות יום טכנולוגיות ישראליות בסימנס תקים החברה צוותים שמטרתם להרחיב את שיתוף הפעולה עם חברות ישראליות. ד"ר אוריאל שרף, חבר הנהלה בכיר בסימנס העולמית, הכריז על השת"פ במהלך יום טכנולוגיות ישראליות בסימנס, שנערך במינכן
 
יום הטכנולוגיות הישראליות בסימנס שבו הציגו 18 חברות ישראליות טכנולוגיות חדשניות פרי פיתוחן, החל בדבריו של נשיא חברת סימנס, ד"ר פון פירר, אשר פתח בקבלת פנים אוהדת ומלאת הערכה לפועלה הטכנולוגי של ישראל ועמה הבטחה להרחבת הפעילות של סימנס העולמית בארץ. פון פירר אף הקריא איגרת אישית שקיבל מאת מ"מ ראש הממשלה ושר התמ"ת מר אהוד אולמרט.
 
בסיכום היום הכריז ד"ר שרף כי אין די בצפייה במיצגים המרהיבים שהובאו בפני החברה וכי יש להמשיך בצעדים נוספים על מנת לקדם את הפעילות שלשמה התקיים האירוע. בהתאם לכך, הודיע ד"ר שרף כי סימנס העולמית תמנה אנשי קשר בתחומי התקשורת, הרפואה והאוטומציה, שנקבעו כענפי יעד על ידי התאגיד.  אנשי הקשר יפעלו עם קרן הון הסיכון של סימנס ועם נציגות סימנס בישראל, ויבחנו את התקדמותן באיתור החברות הישראליות שיחברו עמה. הוא אף ציין כי הוא מצפה לקבל תוצאות ראשוניות מפעילות הצוותים כבר במהלך שלושת החודשים הקרובים.
 
בועז הירש, מנהל המינהל לסחר חוץ בתמ"ת, מוסר כי האירוע מוכיח את חשיבות ישראל כמקור לטכנולוגיות ולחדשנות בקרב קהילת החברות הרב לאומיות. במסגרת יעדי המנהל לסחר חוץ לשנת 2006 עתידים להתקיים לפחות עוד 3 ימים הממוקדים בתעשייה הישראלית בקרב חברות רב לאומיות מובילות.
 
במהלך יום הטכנולוגיות הישראליות בסימנס הוצגו פעילות החממות הטכנולוגיות בישראל, פעילות קרנות הון הסיכון בישראל ופעילות המטה לקידום השקעות. בתום היום נערך פאנל בנושא ההשקעות בישראל בהשתתפות בכירים מהתעשייה הישראלית וביניהם אלי הורוביץ, נשיא טבע, יזם ההייטק יוסי ורדי, יונתן אדרת נשיא אלסינט בעבר וזוהר זיספל יו"ר קבוצת רד, עמי אראל וצבי סלונימסקי.
 
במקביל לאירוע זה, תאגיד הענק בעל מחזור המכירות העומד על כ- 75 מיליארד יורו בוחן ענפים נוספים בישראל שהבולט מביניהם הוא ענף טכנולוגיות המים. ד"ר רוג'ר רדקה, מנכ"ל תאגיד US Filterמקבוצת סימנס, אשר עומד בראש זרוע טכנולוגיות המים בסימנס, הגיע לישראל בחודש שעבר כחלק מפעילות יזומה של משרד התמ"ת, והצהיר בביקורו כי סימנס מעוניינת להיות שותף אסטרטגי לענף טכנולוגיות המים הישראלי ולשם כך ימונה נציג ייעודי שיעמוד בקשר עם התעשייה, האקדמיה וחברות המים בישראל.