סטנלי גולד ויצחק תשובה- בין מקבלי אותות לשכת מסחר ישראל-אמריקה

אותות הלשכה יוענקו השנה ליצחק תשובה, ולחברת פלסן-סאסא על הצטיינות בקידום הסחר בין ישראל לארה"ב ולסטנלי גולד על מפעל חיים; אות השגריר יוענק למנהלי קרן בירד ולחברת קונטיננטל


00:00 ,31.10.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

אותות הלשכה יוענקו השנה ליצחק תשובה, ולחברת פלסן-סאסא על הצטיינות בקידום הסחר בין ישראל לארה"ב ולסטנלי גולד על מפעל חיים; אות השגריר יוענק למנהלי קרן בירד ולחברת קונטיננטל
 
לשכת מסחר ישראל-אמריקה, בראשותו של זלמן שובל, תעניק השנה אותות לסטנלי גולד, נשיא חברת שמרוק שבבעלות משפחת דיסני, היזם יצחק תשובה, וחברת פלסן-סאסא, על הצטיינותם בקידום הסחר בין ישראל לארה"ב.
 
האותות יוענקו במסגרת האירוע השנתי של לשכת המסחר ישראל-אמריקה שייערך השנה ב- 10 בנובמבר בבית-הספר האמריקני בכפר שמריהו. אורחי הכבוד באירוע יהיו מר אהוד אולמרט, מ"מ ראש הממשלה ושר התעשייה, המסחר והתעסוקה, מר סאני פרדו, מושל מדינת ג'ורג'יה ומר ריצ'ארד ג'ונס, השגריר החדש של ארה"ב בישראל.
 
השגריר ג'ונס, שהוא יו"ר כבוד של הלשכה, יעניק מטעם שגרירות ארה"ב פרסים למנהלים של הקרן הדו-לאומית למחקר ופיתוח (בירד-אף): ד"ר אד מלבסקי, מר דן וילנסקי והמנהל הפורש, מר דב הרשברג וכן לחברת קונטיינטל איירלינס, בניהולו של מר אבי פרידמן.
 
"בתהליך בחירת מקבלי האותות השנה ניסינו להביא מגוון מרתק של העשיה הכלכלית המתרחשת כל הזמן בין שתי המדינות. מחד - משקיע אמריקני שהצליח בארץ במשך שנים וראוי לשמש דוגמא לאחרים, ומאידך - משקיע ישראלי שמצליח בארצות הברית באופן מרשים, מנהליו של מוסד ישראלי-אמריקני, שתרם באופן משמעותי לפיתוח תעשית ההי-טק וחברה קטנה ולא מוכרת שהצליחה לגבור על מתחריה ולהציג נתוני צמיחה מרשימים, בתחום היצוא המתפתח של בטחון הפנים. " אמר זלמן שובל, שעמד בראש הוועדה, שבחרה את מקבלי הפרסים השנה.
 
לשכת המסחר ישראל-אמריקה הינה גוף שמטרתו לחזק את הקשרים הכלכליים ולהרחיב את הסחר הדו- צדדיים בין ישראל וארה"ב. הלשכה פועלת בין היתר לפיתוח יוזמות עסקיות, לחיזוק הנוכחות של חברות ישראליות בארה"ב, להסרת מכשולים לסחר שבין שתי המדינות, להרחבת הנוכחות של משקיעים אמריקאיים בישראל ולהעמקת הידידות בין שני העמים.