סופרשופ 2006 – תחרות העסק המקוון הראשונה בישראל

תחרות ראשונה בישראל לעסקים מקוונים, תחרות וירטואלית של מסחר אלקטרוני, יוצאת לדרך ביוזמתה של לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון. הלשכה מבקשת, בדרך זו, לחשוף את חבריה לאפשרות של הרחבת העסקים באמצעות ערוץ נוסף, שיגיע לקהלי יעד חדשים, וישפר את יכולתם לעמוד בתחרו


00:00 ,28.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

תחרות ראשונה בישראל לעסקים מקוונים, תחרות וירטואלית של מסחר אלקטרוני, יוצאת לדרך ביוזמתה של לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון. הלשכה מבקשת, בדרך זו, לחשוף את חבריה לאפשרות של הרחבת העסקים באמצעות ערוץ נוסף, שיגיע לקהלי יעד חדשים, וישפר את יכולתם לעמוד בתחרות העסקית.
 
לשכת המסחר חיפה חברה לצורך זה לחברת "פיקסל מדיה", שפיתחה מערכת מסחר אלקטרוני בשם SuperShop, מערכת המאפשרת להקים בפרק זמן קצר חנות וירטואלית דינמית מתקדמת, להגדיל את היקף הפעילות ולהגביר את יעילות העסק.
 
התחרות תיערך בין עסקים, חברי לשכת המסחר חיפה, שייבחרו כמועמדים לתחרות, בהם תתקין "פיקסל מדיה" חנות וירטואלית ותדריך את בעלי העסקים איך לתפעל אותה. המועמדים שייבחרו יעברו השתלמויות בנושאים כמו הכרת האינטרנט, כיצד לפרסם ולקדם עסקים ברשת, אבטחת מידע באתרי אינטרנט, סליקת כרטיסי אשראי מקוונת ואבטחת קניות.
 
התחרות תתקיים במשך ארבעה חודשים, וחבר השופטים יקבע את התוצאות על פי מדדים של כניסות גולשים ושל תוצאות כספיות. בית העסק הזוכה יקבל שימוש חופשי במערכת למשך שנה לאחר התחרות.
 
עודד פלר, נשיא לשכת המסחר חיפה והצפון, אמר כי המספר הגדל בהתמדה של הגולשים ברשת האינטרנט, פותח בפני בעלי עסקים קהל לקוחות פוטנציאלי גדול מאד, נגיש, ובהוצאות תפעוליות מזעריות. עם זאת, עסקים קטנים ובינוניים רבים נרתעים מהקמת חנות וירטואלית. לעתים מחוסר ידע, לעתים מחשש שמא התפעול מסובך.
 
מכלול הנתונים הללו הביא אותנו להרים את הדגל ולהיות הראשונים לקיים תחרות וירטואלית של מסחר אלקטרוני. אם התחרות תוכיח את השגת כל היעדים, ננהיג אותה כתחרות שנתית מובילה בתחום המסחר המקוון, אותה תמשיך להוביל לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון."