סגן נשיא חברת פיליפס העולמית יפתח את כנס השקעות הון סיכון תאגידיות שעורך מכון היצוא

כנס בנושא השקעות הון סיכון תאגידיות (Corporate Venture Capital) ושיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות, ייערך ב-18 בדצמבר ביוזמת ענף הסטארט-אפ במכון היצוא הישראלי ופיליפס ישראל


00:00 ,15.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
כנס בנושא השקעות הון סיכון תאגידיות (Corporate Venture Capital) ושיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות, ייערך ב-18 בדצמבר ביוזמת ענף הסטארט-אפ במכון היצוא הישראלי ופיליפס ישראל.

בכנס ישתתפו נציגים בכירים של חברות רב לאומיות מהגדולות בעולם הפעילות בארץ בתחום ההשקעות וביניהן: אינטל , סימנס, יבמ, קומברס ,פיליפס ומטורולה. אורח הכבוד בכנס יהיה סגן נשיא פיליפס העולמית ומנהל תחום ההשקעות, מר רנה סבלסברג, שיגיע לארץ לרגל אירועי 5 שנים לפיליפס ישראל.

יחיאל אסיה, מנכ"ל מכון היצוא אומר, כי הכנס יתקיים על רקע ההתעוררות בפעילותן של חברות רב לאומיות בישראל. בשנים האחרונות הצטרפו מספר חברות רב לאומיות לפעילות ההשקעות בארץ וכיום יש נוכחות של הקרנות התאגידיות המובילות בעולם בישראל. במקביל, גדל העניין בהן בארץ וחברות סטארט-אפ רבות בודקות כיום אפשרויות גיוס ושיתופי פעולה עם החברות הרב לאומיות הללו.

אסיה ציין, כי הכנס יסקור את משקלן הגדל של הקרנות התאגידיות בשוק ההיי-טק הישראלי ואת ייחודן בשתי רמות: כמשקיעות אסטרטגיות וכתאגידים שעשויים להפוך לשותפים אסטרטגיים.

לדברי יאיר אופק, משנה למנכ"ל מכון היצוא וראש חטיבת ההיי טק היצוא מישראל של תעשיות טכנולוגיה עילית הסתכם ב-10 החודשים הראשונים של 2003 בכ-7.2 מיליארד דולר בדומה ל-10 החודשים הראשונים של 2002. יצוא תעשיות טכנולוגיה מעורבת-עילית הסתכם ב-10 החודשים הראשונים של 2003 בכ-4.1 מיליארד דולר, לעומת כ-3.8 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הכנס יתקיים ב-18 בדצמבר, במלון שרתון תל-אביב רחוב הירקון 115, תל אביב, החל מהשעה 08:30.