סבב מינויים בכירים ביחידות רשות המסים

דורון ארבלי מונה לתפקיד ראש מינהל מכס בפועל ויחליף את עמי סגל שהודיע על פרישה. זאת בנוסף על תפקידו של ארבלי כסמנכ"ל בכיר לחקירות ומודיעין


00:00 ,24.02.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

דורון ארבלי מונה לתפקיד ראש מינהל מכס בפועל ויחליף את עמי סגל שהודיע על פרישה. וזאת בנוסף על תפקידו של ארבלי כסמנכ"ל בכיר לחקירות ומודיעין
 
דורון ארבלי מונה לתפקיד ראש מינהל מכס (בפועל) כמטלה נוספת במקומו של עמי סגל הפורש משירות המדינה לאחר 34 שנות שירות בהם מילא שורת תפקידים בכירים באגף המכס ומע"מ וברשות המסים. ארבלי ישמש כאמור בתפקידו זה בנוסף על תפקידו בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל בכיר לחקירות ומודיעין. 
 
שמעון לרנר, המשמש בשמונה השנים האחרונות כפקיד שומה אשקלון, ימונה לתפקיד פקיד שומה חדרה. בתפקיד פקיד שומה חדרה שימש בתקופה האחרונה, כמילוי מקום ובנוסף על תפקידו, מיקי מיכאלוביץ, פקיד שומה גוש דן.
 
רון חכם ימונה לתפקיד פקיד שומה חקירות תל-אביב. בשלוש וחצי השנים האחרונות שימש חכם כפקיד שומה חקירות ירושלים והדרום. בנוסף על כך, במשך כשנתיים ועד לאחרונה, שימש רון חכם בנוסף על תפקיד בירושלים גם כמ"מ פקיד שומה חקירות ת"א.
 
מרים שרוני תמונה לתפקיד מנהלת משרד מיסוי מקרקעין נתניה. שרוני שימשה בשנתיים וחצי האחרונות בתפקיד מנהלת משרד מיסוי מקרקעין נצרת. 
 
עוד הודיע נסרדישי כי בקרוב יפורסמו מכרזים לשלושה תפקידים שהתפנו כפועל יוצא מהסבב: פקיד שומה אשקלון, פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום ומנהל מיסוי מקרקעין נצרת וכן לתפקיד פקיד שומה תל אביב 5 ולמנהל היחידה הארצית למודיעין שטח וחקירות חולון. כמו כן, יפורסמו מכרזים למשרות נוספות של סגני פקידי שומה וסגן ממונה אזורי חקירות מכס ומע"מ באר שבע ותפקידים נוספים ביחידת ההנהלה של הרשות.
 
נסרדישי הדגיש כי הליך איוש המשרות יתבצע בהתאם להוראות התקשי"ר, כפי שתנחה נציבות שירות המדינה.