נשיא לשכת ארגוני העצמאים: "רק הפחתת המסים תביא לצמיחת המשק"

העצמאים יוצאים למסע ציבורי לחיזוק שר האוצר בהחלטתו להקטין את נטל המס * ישלחו מאות אלפי מכתבים לאוצר להפעיל את המדיניות להפחתת מסים


00:00 ,28.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
העצמאים יוצאים למסע ציבורי לחיזוק שר האוצר בהחלטתו להקטין את נטל המס * ישלחו מאות אלפי מכתבים לאוצר להפעיל את המדיניות להפחתת מסים

לשכת ארגוני העצמאים החליטה לצאת למסע ציבורי לחיזוק החלטת שר האוצר בנימין נתניהו להקטין את נטל המס על כל הציבור ובמיוחד על מגזר העצמאים והעסקים הקטנים המתחבטים בבעיות קשות ביותר והנושא את נטל המס הכבד ביותר ,המונע ממנו להיחלץ מהקשיים.

צוות מיוחד של הנהלת לשכת ארגוני העצמאים עומד לגבש בקרוב את הצעדים שיינקטו במסגרת המבצע המיוחד, שיתפרס על פני כל הארץ . בשלב זה הוחלט כי במסגרת המבצע המיוחד ישגרו מאות אלפי עצמאים ובעלי עסקים קטנים מכתב בנוסח אחיד לשר האוצר בנימין נתניהו ,אשר ישא את הכותרת " רק הפחתת המסים תביא לצמיחת המשק".

נשיא לשכת ארגוני העצמאים, זאב וינר, שיזם את המבצע המיוחד , אמר כי כולנו מחזקים את ידיו של שר האוצר במדיניות שלו להקטנת נטל המס הכבד החל על כל אזרחי ישראל ועל העצמאים והעסקים הקטנים במיוחד. " למרות התמיכה הגורפת שלנו במדיניות הפחתת המסים, אנו חוששים כי גורמים אינטרסנטיים שונים יתנגדו למהלך זה , ויתנו זאת כי הפחתת המס תיפול על מגזרים צרים בלבד , שהם מייצגים , כפי שהיה כבר בעבר, ולכן אנו נאלצים לפעול בכיוון זה כדי לעודד ולחזק את שר האוצר למימוש המדיניות שלו" – אמר וינר.