נציגי חברת הענק הגרמנית T Systems מבקרים בישראל

חברת הענק בתחום מערכות מידע וטלקומוניקציה הגיעה לישראל במטרה ליצור שיתופי פעולה עם חברות תוכנה ישראליות. בשנת 2006 גדל יצוא ענף התוכנה ב-9% והסתכם ב-3.65 מיליארד דולר


00:00 ,20.06.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הענק בתחום מערכות מידע וטלקומוניקציה הגיעה לישראל במטרה ליצור שיתופי פעולה עם חברות תוכנה ישראליות. בשנת 2006 גדל יצוא ענף התוכנה ב-9% והסתכם ב-3.65 מיליארד דולר
 
חברת הענק הגרמנית T-Systems, שסך מחזור מכירותיה השנתי מגיע ל-12.6 מיליארד דולר, הגיעה לישראל לביקור של שלושה ימים. ביקור החברה אורגן על ידי הנספחת הכלכלית של ישראל בגרמניה, סטל פנחסוב, ומכון היצוא במטרה לבחון פתרונות וליצור שיתופי פעולה עם חברות התוכנה הישראליות. כך מסר, דוד ארצי, יו"ר מכון היצוא.
 
ממכון היצוא נמסר עוד כי חברת T-Systems היא אחת מהחברות בקבוצת דויטשה טלקום והיא אחת מהחברות הגדולות בגרמניה (בתחום מערכות אינטגרטורים), עם 56,000 מועסקים ביותר מ-20 סניפים בעולם ו-160 אלף לקוחות ברחבי העולם.
 
נציגי החברה שהגיעו לישראל ייפגשו עם חברות תוכנה ישראליות על מנת להכיר אותן ואת מוצריהן, לדון על הגרסאות הבאות שצפויות לצאת ועל התוכניות לעתיד המוצר שלהן. נציגי החברה יפגשו עם חברות בעלות טכנולוגיות SOA, SLA ותחומים נוספים.
 
קטרין מלמד, מנהלת פיתוח עסקי תעשיית תוכנה, במכון היצוא מסרה כי מכון היצוא בחנו יותר מ-40 פניות של חברות תוכנה ישראליות, מתוכן נבחרו 12 טכנולוגיות לפגישות עם נציגי החברה בארץ ועוד כ-10 חברות יפגשו עם נציגי החברה בגרמניה.

בין החברות הישראליות שיפגשו עם נציגי החברה הגרמנית: Finjan; Amdocs; PANORAMA; Magic Software Ltd.; ClickSoftware Technologies Ltd.; Consist Technologies; CDI Systems; eWave; White Cyber Knight; Venotion Technologies; Correlsense; Correlix; Blue Phoenix Solution.
 
ממכון היצוא נמסר, כי יצוא התוכנה גדל בשנת 2006 בכ-9% לעומת השנה שקדמה לה והסתכם בכ- 3.65 מיליארד דולר. בישראל קיימות כ- 500 יצואניות בתחום התוכנה.