נציגי חברת Boots יגיעו מחר לביקור בישראל

נציגי החברה ייפגשו עם 40 חברות ישראליות למפגשים של "אחד על אחד". בנוסף, יפגשו נציגי החברה עם כ-20 חברות ישראליות בתחום הקוסמטיקה, הטואלטיקה והאריזה


00:00 ,15.06.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

נציגי החברה ייפגשו עם 40 חברות ישראליות למפגשים של "אחד על אחד". בנוסף, יפגשו נציגי החברה עם כ-20 חברות ישראליות בתחום הקוסמטיקה, הטואלטיקה והאריזה
 
הציר המסחרי של משרד התמ"ת בלונדון, גיל ארז, בשיתוף המינהל לסחר חוץ במשרד התמ"ת, מכון היצוא ומתימו"פ, ארגנו ביחד עם יחידת החדשנות ברשת מוצרי הבריאות והיופי Boots ביקור בישראל החל ממחר.
 
הנספח המסחרי של משרד התמ"ת בבריטניה, גיל ארז, מציין כי לביקור יגיעו 10 נציגי המרכז לחדשנות בחברה ובעזרת נציגים נוספים מהנהלת החברהיבחנו את האטרקטיביות המוצרים והטכנולוגיות לסל המוצרים הקיים של החברה. במסגרתה ביקור יתקיים (ב-18 ביוני) סמינר שיחשוף בפני חברות ישראליות את חברת Boots הדרישות והסטנדרטים של רשת מובילה בבריטניה, והבנת דרכי העבודה האפשריות מולה. בנוסף, תתקיימנה פגישות אחד על אחד עם כ-40 חברות ישראליות שנבחרו מראש לאחר תהליך הבדיקה של למעלה מ-110 חברות, ביניהן En Gedi, BioLert Ltd, Calcident Active Ltd, CardGuard, CTS LTD, JPMed, Koala, Medihale, NanoDerma, Second Opinion, Nano Derma.


בנוסף להם, יגיעו 2 נציגים ממחלקת הרכש של החברה וייפגשו עם כ- 20 חברות ישראליות בתחום הקוסמטיקה, הטואלטיקה והאריזה.
 
יצויין כי חברת Boots הינה רשת בתי המרקחת המובילה באירופה ומהווה מותג מוביל בתחום מוצריהבריאות והיופי בבריטניה. לחברה 2,500 חנויות בבריטניה ונוכחות ב-600 חנויות בארה"בו-120 בקנדה. באמצעות Boots Alliance יש לחברה קשרי הפצה עם 100,000 בתי מרקחת ברחבי אירופה.