נפתח אתר אינטרנט של תערוכת החקלאות הבינלאומית - אגריטך 2003

הנהלת תערוכת החקלאות "אגריטך 2003" פתחה אתר אינטרנט רשמי המיועד לחברות המעונינות להציג בתערוכה ולמבקרים. התערוכה תתקיים בחודש מאי בשנה הבאה במרכז הירידים בתל אביב וצפויות להשתתף בה 200 חברות מובילות בתחומי החקלאות מהארץ ומחו"ל. לתערוכה צפויים להגיע אלפי מ


00:00 ,07.08.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
האתר - בשפות אנגלית, ספרדית, צרפתית, רוסית וסינית. כתובת האתר: http://www.agritech.org.il . האתר כולל סקירה רחבה על התעשיה החקלאית בישראל
 
הנהלת תערוכת החקלאות "אגריטך 2003" פתחה אתר אינטרנט רשמי המיועד לחברות המעונינות להציג בתערוכה ולמבקרים. התערוכה תתקיים בחודש מאי בשנה הבאה במרכז הירידים בתל אביב וצפויות להשתתף בה 200 חברות מובילות בתחומי החקלאות מהארץ ומחו"ל. לתערוכה צפויים להגיע אלפי מבקרים מחו"ל וכ-30 שרי חקלאות בראש משלחות רשמיות.
 
המידע על התערוכה מופיע באתר בחמש השפות שאותן דוברים מרבית המבקרים בתערוכה: אנגלית, ספרדית, צרפתית, רוסית וסינית. באמצעות האתר ניתן לקבל מידע בסיסי על התערוכה, מפה של אזורי התצוגה, ארועים, סיורים מקצועיים, ימי עיון וכנסים שיתקימו בימי התערוכה.
 
האתר כולל סקירה רחבה על התעשיה החקלאית בישראל שהוכנה על ידי מכון היצוא וכן פרטים על חידושים ופיתוחים בענפי החקלאות השונים. המעונינים יכולים ליצור קשר באמצעות האתר עם החברות המובילות בתחום החקלאות ומכוני המחקר המרכזיים במדינה. האתר מתעדכן באופן שוטף בהודעות לעיתונות על התקדמות ההכנות לתערוכה.
 
בשבועות הקרובים תוכנס לאתר רשימת החברות המציגות בתערוכה עם הפניה לאתרי האינטרנט של החברות, וזאת על מנת להקל על הקשר הישיר בין המציגים והמבקרים.
 
מנכ"ל אגריטך, דני מאירי, מסר שאתר אגריטך מרכז את מקורות המידע הקימים ברשת האינטרנט על החקלאות הישראלית והוא נועד לתת למבקרים בתערוכה רקע רחב ככל האפשר על מנת שיוכלו להכין את ביקורם בתערוכה כראוי ולהפיק ממנו את המירב. כן יוכלו המבקרים לתאם פגישות אישיות עם החברות שהם מעונינים במוצריהם.
 
כתובת האתר: http://www.agritech.org.il