נעצר חשוד בהברחת 30,000 כדורי ויאגרה

החשוד רכש את כדורי הויאגרה בסין וחזר לארץ באמצעות טיסת המשך מפרנקפורט. חוקרי רשות המסים: החשוד עומד בראש רשת העוסקת בהברחה וסחר שיטתי של כדורי ויאגרה מזויפים


00:00 ,29.08.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

החשוד רכש את כדורי הויאגרה בסין וחזר לארץ באמצעות טיסת המשך מפרנקפורט. חוקרי רשות המסים: החשוד עומד בראש רשת העוסקת בהברחה וסחר שיטתי של כדורי ויאגרה מזויפים
 
אברהם אילוז מחיפה, החשוד בהברחת 30,000 כדורי ויאגרה מזויפים ככל הנראה, נעצר אתמול בבית משפט השלום בחיפה עד ליום שני, 30 באוגוסט. 
 
מבקשת המעצר שהוגשה על ידי משרד חקירות מכס ומע"מ חיפה, ברשות המסים בישראל, אתמול בשעה 4:10 לפנות בוקר, בפעילות משותפת של החוקרים ובודקי מכס נתב"ג, עוכב החשוד, שיצא מסין והמריא לישראל בטיסת המשך מפרנקפורט, לבדיקת מטענו בעת שעבר במסלול הירוק. מטענו של החשוד שוקף ולאחר מכן נלקח לבדיקה פיזית.
 
מבקשת המעצר עולה כי בבדיקה הפיזית נמצא כי החשוד נשא עמו כדורי ויאגרה עטופים בנייר אלומיניום ב-14 מארזים. בתשאול ראשוני ציין החשוד כי מדובר ב-30,000 כדורי ויאגרה, שעל פי החשד הינם כדורים מזויפים.
 
עוד עולה מבקשת המעצר כי החשוד מסר בחקירתו כי כדורי הויאגרה נרכשו על ידו בסין והוא התכוון למכור אותם לשימוש בארץ. בבדיקת דרכונו של החשוד נמצא כי במהלך החודש האחרון נסע החשוד מספר פעמים לסין וחזר ארצה בטיסת המשך מפרנקפורט. על פי החשד, גם נסיעות אלו שימשו אותו להברחת כדורי ויאגרה.
 
על פי חשד החוקרים ברשות המסים, אברהם אילוז עומד בראש רשת העוסקת בהברחה וסחר שיטתי של כדורי ויאגרה מזויפים, תוך רמיסה ברגל גסה את הדאגה לבריאות הציבור ומכירת הכדורים לכל דכפין, וזאת מתוך תאוות בצע בלבד.
 
אתמול בבוקר הובא החשוד בפני קצין תורן במשטרת נתב"ג ונעצר ל-24 שעות. ואמש הוארך מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.