נען דן השקיה חנכה מרכז לוגיסטי במקסיקו

החברה מדווחת על גידול משמעותי בהיקף היצוא למקסיקו ב-2006 העומד על כ-4 מיליון דולר. החברה תשתף פעולה עם אוניברסיטה מקומית במיזם חדשני


00:00 ,26.09.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה מדווחת על גידול משמעותי בהיקף היצוא למקסיקו ב-2006 העומד על כ-4 מיליון דולר. החברה תשתף פעולה עם אוניברסיטה מקומית במיזם חדשני
 
מנתונים אותם מפרסמת חברת "נען דן השקיה" עולה כי מכירות החברה למקסיקו ב-2006 יהיומעל 4 מיליון דולר. רונן אברוצקי, מנהל יחידת עסקים אמריקה הלטינית בנען-דן השקיה, מסר כי החברה הפועלת במקסיקו באמצעות חברת הבת "נען דן מקסיקו" חתמה על הסכמים ארוכי טווח עם מפיצים גדולים של תשומות חקלאיות ובמקביל הרחיבה את פעילותה בתחום תכנון וביצוע פרויקטים הכוללים הקמת חוות חממות חקלאיות לגידולי ירקות.
 
לדבריו, החברה חנכה לאחרונה מרכז פעילות גדול וחדש בסמוך לעיר טקסקוקו (הממוקמת בסמוך למקסיקו סיטי), הכולל מרכז לוגיסטי חדש המשתרע על שטח של כ-1,500 מ"ר. המרכז החדש נחנך בטקס מרשים אשר נערך לאחרונה בנוכחות שגריר ישראל מר יוסף ליבנה, בכירי ממשל, מנכ"ל "נען דן", נציגי האוניברסיטה ומאות מוזמנים. במסגרת מעבר החברה לאזור, "נען דן" תשתף פעולה עם האוניברסיטה בעיר, אשר מפעילה את תוכנית ההכשרה החקלאית המקיפה ביותר כיום במדינה זו.
 
מסגרת שיתוף הפעולה, מוסיף רונן אברוצקי, היא חדשנית ביותר ותתמקד בפיתוח משותף של תוכניות לימוד בתחומי ההשקיה וניהול משק מים מודרני, כמו גם סיוע בפיתוח תוכניות להכשרת עתודות ניהול ואגרונומים לתחומי השקיה מגוונים.