נחתם הסכם מסגרת לשיתוף פעולה תעשייתי בין Ford והרשפ"ת

התעשיות הנהנות מההסכם כוללות מגוון רחב של טכנולוגיות מאזורי פיתוח בצפון, בדרום ובקיבוצים. מנכ"ל הרשפ"ת: "פורד היא אחת החברות הבולטות במילוי התחייבות רכש גומלין"


00:00 ,11.02.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

התעשיות הנהנות מההסכם כוללות מגוון רחב של טכנולוגיות מאזורי פיתוח בצפון, בדרום ובקיבוצים. מנכ"ל הרשפ"ת: "פורד היא אחת החברות הבולטות במילוי התחייבות רכש גומלין"
 
הסכם חדש לשיתוף פעולה תעשייתי בישראל נחתם אתמול בין חברת Ford לבין הרשפ"ת. זאת בהמשך להסכם קודם שנחתם בשנת 1998, בתקופת זו פורד הכשירה יותר מ-12 ספקים חדשים לקווי הייצור שלה בארה"ב, גרמניה ואנגליה, וכן מספר טכנולוגיות חדשות בתחומי הרכב. התעשיות הנהנות כוללות מגוון רחב של טכנולוגיות ומפעלים רבים ממוקמים באזורי פיתוח בצפון, בדרום הארץ ובקיבוצים.
 
הספקים המובילים הם: תדיר-גן- עפולה עילית, אורטל- עמק בית שאן, ריאון- קיבוץ כברי, רבל- קיבוץ רביבים, ארקל- עמק בית שאן, רביב, ו-איי.אמ.סי- מפרץ חיפה., כמו כן חברות טכנולוגיות מובילות כמו טכנומטיקס, מוביל איי, קוגניטנס ויאמאר.
 
מנכ"ל הרשפ"ת, עו"ד בינה בר-און, מציינת כי "פורד היא אחת החברות הבולטות במילוי התחייבות רכש גומלין, שמימושיה עולים בהרבה על התחייבויותיה". עו"ד בר-און מוסיפה עוד כי "יש להעריך את נכונות פורד להמשיך בפעילות שת"פ בארץ למרות היקף התחייבויות קטן".
 
צבי לשם, המנהל והמפקח מטעם הרשפ"ת על פעילות רכש הגומלין ושיתוף הפעולה התעשייתי של פורד בישראל, ציין כי ההסכם החדש נותן ביטוי לשביעות הרצון של פורד מהספקים הישראליים, וכן על היכולות הטכנולוגיות של הספקים.
 
מר נח מילר, מנהל אזורי של פורד, הבהיר את השקפת החברה על רכישותיה מספקים בארץ ואמר: "עם זאת שישראל קטנה פיזית, ההיצע של ספקים איכותיים ובעיקר טכנולוגיות חדשניות  הינו גדול מאד, הרבה יותר משניתן לצפות, והיינו מחמיצים זאת לולא נוכחותנו בארץ".