נדחה ערעור דגון בבית המשפט העליון

כזכור, בית המשפט לענינים מינהליים בתל אביב דן ב-16.01.2005 בעתירת ממגודות דגון בקשר לתקינות המכרז של חברת נמלי ישראל שקבע שחברת כימוביל וחברת לוגי סחר ותעשיות הן הזוכות במכרז. בעקבות כך פנתה חברת ממגורות


00:00 ,15.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

כזכור, בית המשפט לענינים מינהליים בתל אביב דן ב-16.01.2005 בעתירת ממגודות דגון בקשר לתקינות המכרז של חברת נמלי ישראל שקבע שחברת כימוביל וחברת לוגי סחר ותעשיות הן הזוכות במכרז. בעקבות כך פנתה חברת ממגורות דגון בערעור על החלטה זו לבית המשפט העליון.
 
בית המשפט העליון בשבתו כבית משפט לערעורים בענינים מקומיים ביום 10.05.2005, דחה את הערעור של חברת דגון בטענה שהחברות הזוכות לא עמדו בתנאי הסף של המכרז.
 
לדברי בית המשפט "פסילת הצעתן של המשיבות למכרז, ובעקבות כך פסילת החלטתה של ועדת המכרזים , אינה ענין של מה בכך, והיא אינה יכולה להתבסס על טענות סתמיות המבוססות על מסמכים עלומים, שטיבם, זהות כותביהם ומידת מהימנותם לא הובהרו.
בהצהרה סתמית מעין זו אין משום גילוי מקור המידע כנדרש בתקנות. בנסיבות אלה, לא עלה בידי המערערת להוכיח טענתה לגבי העדר קיבולת אחסון מספקת בממגורות שהופעלו על ידי המשיבות".
 
בית המשפט העליון קבע כי חברת דגון תשלם לחברת נמלי ישראל הוצאות ושכר טירחת עו"ד בסך של 25,000 ₪ בצירף מע"מ. סכום זהה ישולם גם לכימוביל ולוגי סחר (ביחד).

כידוע, ההפעלה של ממגורות דגון על ידי המפעילים החדשים צפוייה בסוף יולי/תחילת אוגוסט ש.ז.