משרד התמ"ת: יותר יבוא מוצרי מזון במכס מופחת או בפטור על סמך יתרת מכסות שלא נוצלו

משרד התעשייה המסחר והתעסוקה מודיע כי בהתאם להסכמי הסחר של מדינת ישראל, יותר יבוא מוצרי מזון, במכס מופחת או בפטור ממכס, במהלך שנת 2004 של יתרת המכסות שלא נוצלו. הקצאת הכמויות תיערך לפי שיטת החלוקה


00:00 ,19.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
משרד התעשייה המסחר והתעסוקה מודיע כי בהתאם להסכמי הסחר של מדינת ישראל, יותר יבוא מוצרי מזון, במכס מופחת או בפטור ממכס, במהלך שנת 2004 של יתרת המכסות שלא נוצלו. הקצאת הכמויות תיערך לפי שיטת החלוקה. במידת הצורך תיערך הגרלה בין היבואנים (כאשר הביקוש עולה על המכסה לחלוקה).

את הבקשות יש להגיש לממונה רישוי ומידע במינהל מוצרי הצריכה במשרד התעשיה המסחר והתעסוקה. טופס בקשות לרשיונות יבוא ניתן להוריד מאתר האינטרנט של משרד התמ"ת, בכתובת www.moital.gov.il .

בקשות ניתן להגיש החל מ- 18.08.04 עד 31.08.04. בקשות שיוגשו לפני או אחרי המועדים הנ"ל, יפסלו


יש להקפיד על התנאים הבאים :

1. יש להקפיד למלא במדויק את שם המבקש, כתובת מלאה, מספר טלפון ומספר פקס (יש למלא טופס בקשה חדש).

2. יבואנים ותיקים לצורך החלוקה, הינם יבואנים אשר ייבאו את המוצר המבוקש בשנתיים האחרונות (נא לצרף רשימונים) יבואנים אשר לא יצרפו רשימונים, לא יחשבו כיבואנים ותיקים. על היבואנים החדשים לצרף לבקשתם אישור רו"ח המעיד על עיסוקם בתחום המזון.

3. יש להגיש הבקשה בצירוף כל המסמכים המבוקשים בעת הגשתה , לאחר מועד הגשת הבקשה לא ניתן להגיש מסמכים נוספים. יבואן אשר בקשתו לוקה בחסר (חסר מסמך כלשהו) בקשתו לא תובא במנין הפניות.

4. ועדת המכסות (להלן : הועדה) רשאית להחליט מהי הכמות אשר יש להקצות לכל יבואן ויבואן, וזאת על אף האמור להלן לגבי שיטת החלוקה.

5. היבואנים אשר יקבלו הקצאת מכסה ולא ינצלו אותה לא יהיו רשאים להגיש בקשה להקצאה בשנת 2005.

6. היבואן צריך לוודא שבקשתו אכן התקבלה במשרד.

7. הועדה תהיה רשאית לסטות משיטת החלוקה בהתאם לצורך.

8. תוקף הרשיונות עד ה-25.12.04.