משלחת תיירות רמת-דרג מנפאל תגיע ארצה

משלחת תיירות רמת-דרג מנפאל תגיע השבוע ארצה לביקור עבודה. בראש המשלחת תעמוד מנכ"לית משרד התרבות, התיירות והתעופה האזרחית של נפאל, הגב' רידאי באבא פרדהאן, אליה יצטרפו בכירי המשרד וחברי המועצה לקידום התיירות של נפאל


00:00 ,17.11.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
לשכת המסחר ישראל-אסיה מארגנת מפגש עם בכירים מענף התיירות
 
משלחת תיירות רמת-דרג מנפאל תגיע השבוע ארצה לביקור עבודה. בראש המשלחת תעמוד מנכ"לית משרד התרבות, התיירות והתעופה האזרחית של נפאל, הגב' רידאי באבא פרדהאן, אליה יצטרפו בכירי המשרד וחברי המועצה לקידום התיירות של נפאל. חברי המשלחת ייפגשו עם גורמים בכירים במשרד התחבורה והם צפויים לחתום על הסכם תעופה משותף. כמו-כן, ייפגשו אנשי המשלחת עם מנכ"ל משרד התיירות ואנשי משרד החוץ.

לשכת המסחר ישראל-אסיה מארגנת למשלחת מפגש עם בכירים מענף התיירות בישראל. המפגש יתקיים ביום ג' השבוע, במלון "שרתון-מוריה" בת"א, החל מהשעה 12:30. במסגרת המפגש יציגו חברי המשלחת הנפאלית מצגת תחת הכותרת "הר האוורסט ועוד", שנועדה להציג את אתרי התרבות והטבע בנפאל. המצגת היא חלק ממאמצי השיווק של התיירות לנפאל המתמקדים השנה באירוע לציון חגיגות היובל לכיבוש הר האוורסט.

מלשכת המסחר ישראל-אסיה נמסר, כי בעמק קטמנדו בלבד ישנם 7 אתרי מורשת עולמית שהוכרזו ע"י אונסק"ו. האזור מציע שפע של אטרקציות תיירותיות ובהן הפארק הלאומי CHITWAN בו ניתן לקיים ספארי רכוב על פילים ביערות דרום נפאל.