משלחת של חברות מתחום הציוד לתעשיית המוליכים תצא ליפן

מכון היצוא מארגן משלחת של 9 חברות ישראליות בתחום הציוד לתעשיית המוליכים למחצה שתצא ליפן ב-6 בדצמבר 2005; ירידה של 42% ביצוא תעשיית המוליכים למחצה ליפן - הסתכם בכ-16 מליון דולר


00:00 ,05.12.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

מכון היצוא מארגן משלחת של 9 חברות ישראליות בתחום הציוד לתעשיית המוליכים למחצה שתצא ליפן ב-6 בדצמבר 2005; ירידה של 42% ביצוא תעשיית המוליכים למחצה ליפן - הסתכם בכ-16 מליון דולר.
 
משלחת של 9 חברות ישראליות בתחום הציוד לתעשיית מוליכים למחצה תצא ליפן ב-6 בדצמבר 2005, בסיוע מכון היצוא, למפגשים עסקיים ביפן ולתערוכת "סמיקון יפן".
 
מנכ"ל מכון היצוא, יחיאל אסיה שמסר על כך ציין, כי החברות הישראליות נובה NOVA)), נגבטק NEGEVTECH)), קמטק(CAMTEK),טכנולוגיות חיתוך מתקדמות (ADT), סי. אי. סמי (CI SEMI), קורפלו (CORE FLOW), ריקור (RICOR), אילנה (ELINA), טבט TEVET)). ייפגשו עם חברות סמיקונדקטורס יפניות מובילות, בין החברות: היטאצ'י, רנסאנס, FUJITSU.
 
חברי המשלחת הישראלית ישתתפו גם בתערוכת "סמיקון יפן". במסגרתה מקים מכון היצוא ביתן מידע ובמהלכה יתקיימו מפגשים עסקיים בין החברות הישראליות ליפניות. בין החברות היפניות שתשתתפנה במפגשים בתערוכה TOSHIBA, SHARP, TOKYO ELECTRONועוד. תערוכת "סמיקון יפן" נחשבת לתערוכת הסמיקונדקטורס השניה בחשיבותה בעולם לאחר SEMICON WESTשבארה"ב.
 
יצויין, כי שוק הציוד לתעשיות המוליכים למחצה ביפן הוא מהחשובים בעולם ומוערך ב- 8 מיליארד דולר.
 
הוא הדגיש, כי היקף היצוא ליפן של תעשיית המוליכים למחצה הסתכם בחודשים ינואר – ספטמבר 2005 בכ- 16 מיליון דולר - ירידה של כ- 42% לעומת תקופה מקבילה אשתקד. (בשנת 2004 כולה הסתכם היצוא בתחום זה בכ- .350 מיליון דולר); יצוא הציוד לתעשיית המוליכים למחצה הסתכם בחודשים ינואר – ספטמבר 2005 בכ- 60 מיליון דולר - ירידה של 15% לעומת תקופה מקבילה אשתקד. (בשנת 2004 כולה הסתכם יצוא הציוד בכ- 110 מיליון דולר).
 
מנכ"ל מכון היצוא ציין, כי כיום פועלות בארץ כ- 25 חברות ישראליות בתחום ציוד לתעשיית המוליכים למחצה.