משלחת של 34 כתבי חקלאות בינלאומיים סיימה את ביקורה בארץ

משלחת של 34 כתבי חקלאות בינלאומיים ביקרה בארץ במסגרת ההכנות לתערוכת החקלאות הבינלאומית "אגריטך 2003". חברי המשלחת סיירו במרכזי המחקר של מכון וולקני, מו"פ ערבה במרכז ההדגמה של ציוד השקיה של סינדק"ו בקיבוץ שפיים ובחברות צ.ח.ם אפיקים, אחים רז, פולישק ושלח


00:00 ,30.10.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
ביקור המשלחת אורגן על ידי מכון היצוא, כחלק מפעולות השיווק של התערוכה ברחבי העולם.

משלחת של 34 כתבי חקלאות בינלאומיים ביקרה בארץ במסגרת ההכנות לתערוכת החקלאות הבינלאומית "אגריטך 2003". חברי המשלחת סיירו במרכזי המחקר של מכון וולקני, מו"פ ערבה במרכז ההדגמה של ציוד השקיה של סינדק"ו בקיבוץ שפיים ובחברות צ.ח.ם אפיקים, אחים רז, פולישק ושלח.

במשלחת השתתפו שני צוותי טלוויזיה מסין ויוגוסלביה, המכינים כתבות רחבות על ישראל וכן עיתונאים מדרום אמריקה, רוב מדינות אירופה, המזרח הרחוק ודרום אפריקה. בפני העיתונאים הוצגו החידושים האחרונים בחקלאות הישראלית, שיחשפו בפני הקהל הרחב בתערוכת אגריטך.

חברי משלחת העיתונאים נפגשו עם מנכ"ל משרד החקלאות, איצ'ה לידור שסקר בפניהם את החקלאות בישראל וכן עם עשרים חברות מובילות בתחום החקלאות העוסקות ביצוא, אשר הציגו כל אחת את החידושים בתחומה.

בסיכום הביקור אמרו העיתונאים שהסיור שינה עבורם את התדמית של מדינת ישראל. טרם בואם לארץ הם סברו שישראל עוסקת כל העת רק בעניני צבא ויש בה רק תעשיה צבאית. חלק מהעיתונאים הודיעו שישובו לארץ לביקור בתערוכה, שתתקיים בחודש מאי 2003 במרכז הירידים בתל אביב.

מנכ"ל אגריטך, דני מאירי, העריך שהכתבות שיפרסמו העיתונאים בעיתונים המובילים בארצותיהם, יחד עם ארגון משלחות רשמיות באמצעות הנספחים המסחריים ובראשות שרי חקלאות מכל העולם, יביאו למבקרים רבים בתערוכה.