משלחת של 18 חברות בתחום התקשורת תצא ליוון ב- 1 בנובמבר

משלחת של 18 חברות בתחום התקשורת תצא ליוון מחר (1 –בנובמבר) ביוזמת מכון היצוא, כאשר המטרה היא יצירת שיתופי פעולה עסקיים עם חברות תקשורת יווניות.


00:00 ,31.10.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

משלחת של 18 חברות בתחום התקשורת תצא ליוון מחר (1 –בנובמבר) ביוזמת מכון היצוא, כאשר המטרה היא יצירת שיתופי פעולה עסקיים עם חברות תקשורת יווניות.
 
מכון היצוא: משלחת של 18 חברות בתחום התקשורת תצא ליוון ב- 1 בנובמבר ביוזמת מכון היצוא; המטרה - יצירת שיתופי פעולה עסקיים; היצוא ליוון ירד בכ- 22% והסתכם בכ– 143 מיליון דולר בשמונת החודשים הראשונים של השנה; מעריך – היצוא ליוון יסתכם בשנת 2005 בכ- 200 מיליוני דולרים – ירידה של 17%.
 
למשלחת , בראשה עומד, יאיר אופק, משנה למנכ"ל מכון היצוא ומנהל חטיבת ההייטק נקבעו  180 פגישות עסקיות עם מקבלי החלטות בחברות תקשורת יווניות מובילות, שבראשן חברת הטלפונים הלאומית של יוון או.טי. אי. (OTE). כמו גם עם חברות סלולר: VODAFONE, COSMOTE, TIM, Q-TELECOM  וספקיות שירותי אינטרנט: OTENET,  HOL, ACCI, MNC.
 
כן יפגשו עם שר התקשורת היווני ואנשי ממשל מתחום הטלקום ביוון ויערכו פגישות עם מקבלי החלטות ודרגים בכירים בחברות טלקום יווניות.
 
במכון היצוא מציינים, כי בשמונת החודשים הראשונים של השנה ירד היצוא ליוון בכ- 22% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכם בכ- 143 מיליון דולר.
 
להערכת מכון היצוא, היצוא ליוון בשנת 2005 כולה יגיע לכ- 200 מיליון דולר – ירידה של כ- 17% לעומת אשתקד. מתוך יצוא זה יגיע יצוא מוצרי טלקום לכ- 3.5 מיליון דולר, ציוד בקרה אלקטרוני- 2.8 מיליון דולר ויצוא רכיבים אלקטרונים לכחצי מיליון דולר.
 
המשלחת של מכון היצוא כוללת את החברות:פרסוניטה ((Personeta; טלדור (Teldor); אף. טי. אס (FTS); אלאוט ((Allot; אי.סי.איי ((ECI; טלימסג' (TeleMessage); Dekolink; טי.טי.איי (TTI); קומברס ((Comverse; אלוריון (Alvarion); BandWD; רד דטה ((RAD Data; רד קום; (RadCom)  cVidya; איי.טיי.איי.אס ((ITIS; בוס (BOS); אודיוקודס ((AudioCodes; RadWin.
 
במכון היצוא מציינים, כי שוק התקשורת וטכנולוגיית המידע ביוון גדל בשנת 2004 ב- 4% והסכם בכ- 7.8 מיליארד יורו וכי השנה  צפוי גידול נוסף של כ- 5% ויסתכם בכ- 8.3 מיליארד יורו.