משלחת מסחרית לאוסטרליה באוקטובר 2004

לשכת המסחר ישראל-אוסטרליה תעמוד בראש משלחת מסחרית לאוסטרליה בתאריך ה-21 - 17באוקטובר 2004.


00:00 ,17.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
לשכת המסחר ישראל-אוסטרליה תעמוד בראש משלחת מסחרית לאוסטרליה בתאריך ה-21 - 17באוקטובר 2004.

בראש המשלחת יעמוד יו"ר הלשכה מר גוריון מלצר (יו"ר בזק הקודם ונשיא תדיראן וטלרד לשעבר) אשר תבקר במלבורן ובסידני.


לשכת המסחר בנתה עבור כל חבר במשלחת תכנית אישית המבוססת על הצרכים המסחריים שהוא מייצג, ובנוסף לפגישות הכלליות ישתתפו החברים במשלחת בקבלות פנים וערבי תקשורת על מנת להרחיב את קשריהם העיסקיים.

חברי המשלחת מייצגים קשת נרחבת של נושאים תעשייתיים הכוללים הי-טק, ביו-טכנולוגיה, רפואה, בטחון, תשתיות, מוצרי צריכה, אגרו-טכנולוגיה, כספים והשקעות.

עוד נמסר מלשכת המסחר ישראל-אוסטרליה כי הקשרים המסחריים הבילטרלים בין שתי המדינות ממשיכים לגדול ולהתפתח ומוערכים בסדר גודל של 500 מיליון $. ליותר מ-50 חברות ישראליות יש ייצוג באוסטרליה.

התוצר הלאומי הגולמי לנפש באוסטרליה הוא מן הגבוהים באסיה ומגיע לערך של 28,520 $ לנפש המסתכמים ב-570 מיליארד דולרים. קרן המטבע העולמית צופה כי התוצר הלאומי הגולמי לנפש באוסטרליה יגדל במהלך שנת 2004 בצורה מרשימה של 4.6%.

שוק ההי-טק האוסטרלי נמצא במקום העשירי בעולם, אבל במקום השלישי בעולם בפרופורציה שלו בתוך התוצר הלאומי הגולמי. אוסטרליה נמצא במקום השלישי בשוק ההי-טק באסיה, אחרי יפן וסין.

המשלחת המסחרית תיצור לדעת הלשכה הזדמנות לקחת חלק בהתפתחויות השוק הכלכלי באוסטרליה, ולחזק קשרים קיימים, כפי שציין מר ישראל פאול, מנהל הלשכה, ומוסיף כי הלשכה תוכל גם לעזור בארגון ביקורים במקומות נוספים באוסטרליה ובניו-זילנד, עבור המשתתפים.

לשכת המסחר ישראל-אוסטרליה הינה ארגון פרטי בלתי תלוי וללא מטרת רווח, המעודד את קשרי המסחר בין שתי המדינות ועומד בקשרים הדוקים עם לשכות דומות באוסטרליה ובניו-זילנד ובקהילה העסקית שם.