משלחת מאילינוי תבקר בארץ במטרה לשת"פ בביטחון-פנים

נציגה המסחרי של אילינוי בישראל: "אילינוי היא מהמדינות המובילות בארה"ב בכל הקשור לפיתוח תעשיית ביטחון המולדת וקיים בה פוטנציאל רב לשיתופי פעולה עסקיים בתחום"


00:00 ,14.06.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

נציגה המסחרי של אילינוי בישראל: "אילינוי היא מהמדינות המובילות בארה"ב בכל הקשור לפיתוח תעשיית ביטחון המולדת וקיים בה פוטנציאל רב לשיתופי פעולה עסקיים בתחום"
 
בתחילת השבוע הבא תגיע לארץ משלחת כלכלית ממדינת אילינוי. המשלחת, שכוללת נציגי ממשל ואנשי עסקים, תשהה בארץ שבוע במטרה לאתר הזדמנויות לשיתופי פעולה ולמיזמים משותפים עם חברות ישראליות בתחום ה-Homeland security.
 
במהלך הביקור ייערך במלון שרתון סיטי טאוור ברמת גן סמינר על האפשרויות העסקיות אותן מציעה אילינוי לחברות ולאנשי עסקים ישראלים. הסמינר, כמו גם הביקור כולו, מיועד לסייע ביצירת קשרים והחלפת מידע עם חברות ישראליות בתחום ה-Homeland security המחפשות אפשרויות לשיתופי פעולה בארה"ב.
הביקור אורגן על ידי החברה הירושלמית Atid E.D.I המשמשת כנציגות המסחרית של מדינת אילינוי בישראל.
 
החברה משמשת כנציגות המסחרית של תשע מדינות מארה"ב ביניהן קליפורניה, פנסילבניה, אינדיאנה ומדינות נוספות. Atid E.D. המחזיקה גם נציגות בירדן ומקיימת יחסי מסחר הדוקים עם טורקיה, היא אחת החברות המרכזיות העוסקות בקידום יחסי המסחר בין ישראל לארה"ב.
 
לדברי שרווין פומרנץ, נשיא Atid E.D.I: "אילינוי הינה מדינה מובילה בתחום של תעשיית ה-Homeland security, הן בייצור הטכנולוגיות והן ביישומן. תחת הנהגתו של מושל המדינה רוד בלאגוביץ, שזיהה את הפוטנציאל הקיים בתחום, השקיעה אילינוי בפיתוח תעשיית ה-Homeland security ואף הקימה קרן השקעות מיוחדת לתחום שמנהלה ברט ג'ונסון ישתתף בביקור בישראל. על כן קיים באילינוי פוטנציאל גדול לשיתופי פעולה בתחום עם חברות ישראליות המציעות טכנולוגיות ייחודיות בתחום".
 
חברי המשלחת ייפגשו עם נציגים ממשרד התמ"ת, כמו גם עם נציגי חברות שונות ואנשי אקדמיה ויסיירו באוניברסיטת ת"א, בטכניון, בביה"ח תל השומר, במכון הייצוא ובמקומות נוספים.
 
הביקור הנוכחי הינו חלק ממערכת יחסים הדוקה בין ישראל לאילינוי בתחום. באפריל ביקרה באילינוי קבוצת מדענים בראשותו של המדען הראשי ד"ר אלי אופר ובמאי הגיע לארץ ראש עיריית שיקגו ריצ'רד מ. דיילי, לביקור שהתמקד בהידוק הקשרים המסחריים בין המדינות בתחום ה-Homeland security.