משלחת חברות ישראליות תבקר בטייוואן

משלחת של שבע חברות ישראליות תבקר השבוע בטייוואן על מנת להציג טכנולוגיות ישראליות


00:00 ,11.07.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

משלחת של שבע חברות ישראליות  תבקר השבוע בטייוואן על מנת להציג טכנולוגיות ישראליות
 
"משלחת של שבע חברות ישראליות, ביוזמה משותפת של הנספחות המסחרית של משרד התמ"ת בטייוואן ומחלקת ההייטק במכון היצוא תבקר השבוע בטייוואן (בתאריכים 14 ו-15 ביולי) על מנת להציג טכנולוגיות ישראליות אותן ניתן לשלב במוצרי אלקטרוניקה טיוואנים הנמכרים ברחבי העולם". כך מסר אופיר גור הנספח המסחרי של משרד התמ"ת בטייוואן.
 
הנספח המסחרי של משרד התמ"ת בטייוואן אופיר גור מציין כי במהלך הביקור, יבקרו החברות הישראליות במטות של ענקיות המחשבים Acer ו-Asus (שניים מחמשת מותגי המחשבים הנמכרים בעולם) ויקיימו פגישות אישיות עם מנהלים בכירים בחברות אלו. בנוסף, ייערך סמינר מקצועי ולאחריו פגישות אישיות בין החברות הישראליות לנציגים בכירים מחברות האלקטרוניקה הטיוואניות הגדולות (HTC, Quanta ועוד).
 
עוד מדגיש גור כי "אין עוד תחומים רבים בהם פוטנציאל הסינרגיה בין היכולות הישראליות לאלו הטיוואניות הינו בולט יותר מאשר בתחום ה-CES (מוצרי הצריכה האלקטרונים)", מוסר אופיר גור, הנספח המסחרי של משרד התמ"ת בטייוואן. "הטיוואנים מחפשים כל מה שייתן להם יתרון בשוק תחרותי זה, והחדשנות הישראלית בהחלט זוכה כאן להערכה. מבחינת החברות הישראליות, היתרון בשילוב הטכנולוגיות שלהן במוצרים הטיוואנים הנמכרים בהצלחה ברחבי העולם, ברור אף הוא".
 
ממינהל סחר חוץ במשרד התמ"ת נמסר כי למרות המשבר הכלכלי, היצוא הישראלי לטייוואן לא נפגע במהלך שנת 2009 ואף רשם עלייה קלה. בארבעת החודשים הראשונים של שנת 2010 חלה צמיחה חדה בסחר ההדדי בין ישראל לטייוואן, כאשר היצוא הישראלי לטייוואן עמד על כ- 285 מיליוני דולרים (לעומת 136 מיליון בתקופה המקבילה בשנת 2009), והיבוא מטייוואן עמד על כ-270 מיליוני דולרים (לעומת כ- 210 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד).