משלחת בראשות אוריאל לין ואורן שחור תצא בשבוע הבא לאירלנד

משלחת העסקים של איגוד לשכות המסחר תצא לסבב מפגשים ב- 22 במרץ לצורך הידוק יחסי הסחר בין שתי המדינות ולהשפיע על עמדותיה של אירלנד בכל הקשור למדיניות האיחוד האירופי וביחסיה כלפי ישראל


00:00 ,15.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
המשלחת תפעל להידוק יחסי הסחר בין שתי המדינות ולהשפיע על עמדותיה של אירלנד בכל הקשור למדיניות האיחוד האירופי

אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר ואורן שחור, יו"ר הוועדה הבינלאומית באיגוד, יעמדו בראש משלחת אנשי עסקים היוצאת לסבב מפגשים באירלנד. משלחת העסקים של איגוד לשכות המסחר תצא לסבב מפגשים ב- 22 במרץ לצורך הידוק יחסי הסחר בין שתי המדינות ולהשפיע על עמדותיה של אירלנד בכל הקשור למדיניות האיחוד האירופי וביחסיה כלפי ישראל.

אירלנד, כידוע, היא כיום הנשיאה התורנית של האיחוד האירופי.

לין ציין כי במסגרת סדרת המפגשים תלמד המשלחת על אופי המדיניות הכלכלית הנהוגה כיום באירלנד, מדיניות עידוד השקעות ההון, מיסוי על המגזר העסקי, נושאי סחר בינלאומי, תחרות חופשית וצמצום המונופולים.

במהלך הביקור תיפגש המשלחת עם ראשי הארגונים הכלכלים במדינה, בהם: ג'ון דיון, נשיא איגוד לשכות המסחר של אירלנד; דיוויד פירס , נשיא לשכת המסחר של דבלין; טורלו אוסלבין (Turlough O’Sullivan), מנהל התאחדות המעסיקים של אירלנד (IBEC) ועם אלן דיוקס מנכ"ל The Institute of European Affairs. בנוסף תיפגש המשלחת עם ראשי משרד המסחר והתעשייה האירי.