משה עמית ליו"ר מועצת המנהלים של חברת גלובל פקטורינג

משה עמית, לשעבר מ"מ יו"ר ההנהלה של בנק הפועלים ואחראי על האשראי בבנק, מונה ליו"ר מועצת המנהלים של חברת גלובל פקטורינג. כך מסר אבי צור, מנכ"ל חברת גלובל פקטורינג - חברת מימון פרטית חוץ בנקאית, העוסקת במימון הון חוזר לטווח קצר בשיטת פקטורינג


00:00 ,22.01.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

משה עמית, לשעבר מ"מ יו"ר ההנהלה של בנק הפועלים ואחראי על האשראי בבנק, מונה ליו"ר מועצת המנהלים של חברת גלובל פקטורינג. כך מסר אבי צור, מנכ"ל חברת גלובל פקטורינג - חברת מימון פרטית חוץ בנקאית, העוסקת במימון הון חוזר לטווח קצר בשיטת פקטורינג.
 
משה עמית שימש בתפקידים בכירים בהנהלת בנק הפועלים במשך 47 שנים, היה כאמור מ"מ יו"ר ההנהלה של בנק הפועלים ואחראי על האשראי בבנק. ברוב הקריירה הבנקאית שלו היה משה עמית במערך הסניפים של בנק הפועלים, והיה האחראי על מערך האשראי בבנק. משה עמית משמש היום כיו"ר חברת הדלק הישראלי - וכדירקטור בחברת הביטוח "הפניקס" וחברות נוספות.
 
אבי צור, מנכ"ל גלובל פקטורינג , ולשעבר בכיר בבנק אינווסטק (ישראל), מסר לגבי המינוי כי: "משה עמית, הסכים לבקשת בעלי מניות גלובל פקטורינג לשמש כיו"ר מועצת המנהלים ולתרום מניסיונו הרב בניהול ובקרת אשראים. כך, חברת גלובל פקטורינג, עובדיה ולקוחותיה ייהנו מהניסיון הרב של היו"ר בניהול סיכוני אשראי, היכרותו עם צרכי האשראי של עסקים צומחים ויצואנים".
 
אין ספק שלבנקאים שצמחו וניהלו את תחום האשראי בבנקים המסחריים המובילים בישראל, יש ערך מוסף בפיתוח תחום האשראי החוץ בנקאי, בסטנדרטים ניהוליים גבוהים, תוך אימוץ כלים מימוניים המוכרים בחו"ל והחדשים בישראל".
הוסיף צור.
 
גלובל פקטורינג היא חברת מימון פרטית חוץ בנקאית, העוסקת במימון הון חוזר לטווח קצר בשיטת פקטורינג, שהינה קניית 'חוב פתוח' ללא זכות חזרה ללקוח (למעט בסכסוך מסחרי). החברה הפועלת מזה כשנה, משרתת עסקים קטנים ובינוניים, ומממנת חשבוניות סחר ליצואנים ובמכירות מקומיות.