מפגש ראשון של פורום החברות הישראליות הפעילות בצרפת

ינון אלרועי: בכוונת המחלקה המסחרית בשגרירות ישראל בצרפת ולשכת המסחר למצות את הדרכים לחיזוק ומנוף מאמצי השיווק של החברות הישראליות


00:00 ,07.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
ינון אלרועי: בכוונת המחלקה המסחרית בשגרירות ישראל בצרפת ולשכת המסחר למצות את הדרכים לחיזוק ומנוף מאמצי השיווק של החברות הישראליות.

בפריז התקיים בשבוע האחרון מפגש ראשון של פורום החברות הישראליות הפעילות בצרפת. במפגש אשר נערך ביוזמת הנספח המסחרי של משרד התעשייה המסחר והתעסוקה, בצרפת, ינון אלרועי, בשיתוף לשכת המסחר צרפת ישראל השתתפו 15 מנהלי חברות ישראליות וביניהם: תע"א, קומברס, אלווריון, צ'ק פוינט, מג'יק סופטוור, נייס מערכות, טקנומטיקס, גילת ואי סים. כמו כן, השתתף במפגש שגריר ישראל בצרפת, ניסים זווילי.

במפגש הוצג הפוטנציאל לשת"פ במו"פ תעשייתי במסגרת הסכם המו"פ המשותף. כמו כן, הוצגו בפני מנהלי החברות הפוטנציאל לשת"פ עם חברות צרפתיות במסגרת רשפ"ת והועברה רשימת החברות המחוייבות ברכש גומלין. יצויין כי, על פי נתונים שהועברו מרשפ"ת, פוטנציאל רכש הגומלין בצרפת הוא בשיעור של 100 מיליון דולר.

ינון אלרועי, אמר כי היוזמה להקמת הפורום נבעה ממנהלי החברות עצמן המעונינים להרחיב את שיתוף הפעולה ביניהם, לדון בקשיים מולם הם מתמודדים בשוק הצרפתי ולהיפגש עם מקבלי החלטות בחברות הצרפתיות. במסגרת זאת, הציג נשיא תע"א אירופה, דוד הררי, את הניסיון והתהליכים שחוותה החברה בשוק הצרפתי.

אלרועי מסר עוד, כי בצרפת פעילות כמה עשרות חברות ישראליות ובכוונת המחלקה המסחרית בשגרירות ישראל בצרפת ולשכת המסחר למצות את הדרכים לחיזוק ומנוף מאמצי השיווק שלהן.