מע"מ ירושלים ביצע פעילות אכיפה נרחבת

במהלך השבוע האחרון בוצעה פעילות אכיפה נרחבת במע"מ ירושלים, בראשותו של מר יגאל סער. הפעילות כללה אכיפת גבייה אצל עוסקים חייבים בשיתוף יחידת ההוצאה לפועל, בראשותו של דוד ואנונו ופעילות משותפת עם חקירות ירושלים, בראשותו של מר אבי סימני, לביקורות עסקים בתחום


00:00 ,07.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
במהלך השבוע האחרון בוצעה פעילות אכיפה נרחבת במע"מ ירושלים, בראשותו של מר יגאל סער. הפעילות כללה אכיפת גבייה אצל עוסקים חייבים בשיתוף יחידת ההוצאה לפועל, בראשותו של דוד ואנונו ופעילות משותפת עם חקירות ירושלים, בראשותו של מר אבי סימני, לביקורות עסקים בתחום מסעדות בתי קפה ופאבים.

בפעילות השתתפו עשרות עובדים מהיחידות האמורות. 28 כלי רכב של חייבים ו 32 מיטלטלין עוקלו. 3.24 מיליון ש"ח נגבו במהלך השבוע.

בלילה שבין חמישי וששי יצאו צוותים לערוך ביקורת במסעדות, בתי קפה ופאבים באזור המושבה הגרמנית, ברחוב קרן היסוד, באזור נחלת שבעה, ברחוב שלומציון המלכה ובאזור מגרש הרוסים.
הביקורות באזורי הבילוי נמשכו החל מהשעה 9 בערב ועד לשעה 3:30 לפנות בוקר. סך הכל נבדקו 38 עסקים. בחלקם הגדול נמצאו ליקויים שונים. במהלך השבוע ייבדקו ליקויים אלה מול ניהול הספרים של העסקים. חלק מבעלי העסקים הובאו לחקירה בליל המבצע ונתפסו ראיות שונות לליקויים שנמצאו.

בשני מקרים תקפו חייבים במס את אנשי המשטרה המלווים את חוליות ההוצאה לפועל, בניסיון לשחרר את הרכב המעוקל. באחד המקרים הוגשה תלונה למשטרה.