מסיבת פרידה לאליהו גבאי, ממונה יחידת בודקים במכס נתב"ג

גבאי, אשר סיים קריירה של 30 שנה במכס, פרש לגמלאות. רפי גבאי, גובה מכס נתב"ג: "אליהו גבאי הוא איש אשכולות אשר הצעיד את המחלקה להישגים מרשימים"


00:00 ,14.05.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

גבאי, אשר סיים קריירה של 30 שנה במכס, פרש לגמלאות. רפי גבאי, גובה מכס נתב"ג: "אליהו גבאי הוא איש אשכולות אשר הצעיד את המחלקה להישגים מרשימים"
 
בסוף חודש אפריל התקיימה בבניין ממן בנתב"ג מסיבת פרידה ממר אליהו גבאי, ממונה יחידת בודקים במכס נתב"ג, אשר פרש מהתפקיד ויצא לגמלאות. מר גבאי נפרד מחברים רבים שהגיעו לברך אותו לרגל סיום תפקידו וזאת לאחר קריירה של 30 שנה במכס, מהם 20 שנה כמנהל יחידת הבודקים.
 
בין האורחים שהגיעו להיפרד ממר גבאי נציין את גובה מכס נתב"ג, מר רפי גבאי, גובה המכס לשעבר, מר אלי כהן, מנכ"ל קבוצת ממן, מר מוטי לוין, והנהלת קבוצת ממן, כמו גם את מנכ"ל ממן לשעבר, מר אלי דלאל, ויו"ר לשכת סוכני המכס ת"א, מר אלי יחזקאל. כמו כן הגיעו למסיבת הפרידה, שכללה כ-200 אורחים, נציגים של מערכת הביטחון, ציבור סוכני המכס, עובדי חברת ממן, וכן פקידי מכס נתב"ג.
 
בין המברכים הרבים נציין את גובה המכס מר רפי גבאי שאמר: "יצא לי להיפרד מעשרות עובדים שיצאו לגמלאות ומעולם לא ראיתי השתתפות כל כך רחבה מתחומים שונים. זה רק מראה על ההערכה הרבה שלכל אחד ואחד מכם כלפי מר אליהו גבאי".
 
רפי גבאי הוסיף כי "מחלקת הבדיקות היא מקום אסטרטגי וחשוב בכל תהליך סחר החוץ של מדינת ישראל. אני רוצה לציין כי מר אליהו גבאי הוא איש אשכולות אשר שבתבונה רבה וביחסי תקשורת אנושית עם העובדים והלקוחות הצעיד את המחלקה להישגים מרשימים".
 
נציין כי מחליפתו של מר אליהו גבאי בתפקיד הינה הגברת עופרה קריאף אשר החלה לאחרונה לכהן בתפקיד.