מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אביגדור יצחקי – יקיר ענף הפרחים בישראל

האות ינתן ליצחקי בוועידת ארגון מגדלי הפרחים ב-3 בספטמבר. ארגון מגדלי הפרחים החליט להעניק למנכ"ל משרד ראש הממשלה, אביגדור יצחקי, את תואר יקיר ענף הפרחים בישראל. מזכיר הארגון, חיים חדד, מסר שהאות ניתן ליצחקי על תרומתו


00:00 ,12.08.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
האות ינתן ליצחקי בוועידת ארגון מגדלי הפרחים ב-3 בספטמבר

ארגון מגדלי הפרחים החליט להעניק למנכ"ל משרד ראש הממשלה, אביגדור יצחקי, את תואר יקיר ענף הפרחים בישראל. מזכיר הארגון, חיים חדד, מסר שהאות ניתן ליצחקי על תרומתו הרבה למגדלי הפרחים בשנים בהן הוא מכהן כמנכ"ל משרד ראש הממשלה.

מגדלי הפרחים עברו בשנים האחרונות תקופה של חוסר יציבות כלכלי. במספר זנים חלה קריסת מחירים בשווקים העולמיים ומגדלים נקלעו לחובות כבדים. כתוצאה מכך ארעו בתחילת השנה ארבעה מקרי התאבדות. לדברי חדד, מנכ"ל משרד ראש הממשלה התגייס לסיוע למגדלים בשעתם הקשה וטיפל באופן נקודתי במקרי מצוקה.

אין זו הפעם הראשונה בה סייע יצחקי לחקלאים. בעת כהונת הממשלה הקודמת כשהמחסור בעובדים זרים בחקלאות הגיע לשיאו ושרי העבודה והפנים סגרו את שערי השמיים לכניסת עובדים, עמד מנכ"ל משרד ראש הממשלה בראש ועדה בינמשרדית לטיפול במצוקת כוח האדם. הוא הפעיל את מלוא כובד משקלו להתרת כניסת העובדים לחקלאות ובעזרתו הבעיה נפתרה.

אביגדור יצחקי יקבל את אות יקיר ענף הפרחים בועידת ארגון מגדלי הפרחים שתערך בתחילת חודש ספטמבר בקריה החקלאית בבית דגן, יחד עם מגדלים ותיקים שסייעו לפיתוח הענף. את הועידה יפתח שר החקלאות, ישראל כ"ץ, שיציג בפני הצירים את מדיניותו החקלאית. בועידה ישתתפו שרי חקלאות לשעבר, חברי הלובי החקלאי בכנסת והנהגת התאחדות חקלאי ישראל.

בועידה יוצגו ההישגים המקצועיים והכלכליים של ענף הפרחים בשנים האחרונות ויערכו בחירות למוסדות ארגון מגדלי הפרחים.

לדברי חדד, ועידת ארגון מגדלי הפרחים תתקיים תחת הסיסמא "כוחנו באחדותנו" בקריאה לכל הגופים המייצגים את החקלאים להתאחד לפעילות משותפת. מזכיר ארגון מגדלי הפרחים קורא לכל ארגוני החקלאים להפסיק את כל המאבקים המתנהלים מול משרד החקלאות ואשר גורמים לנזק לציבור החקלאים בישראל.