שרת הכלכלה ברביבאי נפגשה עם מזכ״ל ה-OECD

השניים דנו בקידום סוגיות גלובליות המצויות בליבת האג׳נדה של ארגון ה-OECD כיום, לרבות טרנספורמציה דיגיטלית; צמיחה מכלילה; תמיכת ישראל במערכת הסחר המולטילטרלית של ארגון הסחר העולמי ועוד


10:36 ,15.02.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי ומזכ״ל ארגון ה-OECD, מתיאס קורמן, נפגשו אמש (יום ב׳), בלשכת השרה במשרד הכלכלה והתעשייה בירושלים. במהלך פגישתם, השניים דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ארגון ה-OECD למשרד הכלכלה.

 

שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי: ״למשרד הכלכלה והתעשייה פעילות ענפה מול ה-OECD על פני יותר מ-40 ועדות שונות, שפועלות במסגרת הארגון בתחומים מגוונים ביניהם סחר, פריון, חדשנות בתעשייה, תחרות ועוד. נפעל יחד עם שותפנו בממשלה ובהיוועצות עם מומחי ה-OECD, על מנת למצב את ישראל גבוה בכל קטגוריה ומדד ביחס למדינות החברות בארגון״.

 

במינהל סחר חוץ שבמשרד הכלכלה והתעשייה מבהירים כי השניים דנו בקידום סוגיות גלובליות המצויות בליבת האג׳נדה של ארגון ה-OECD כיום, לרבות: טרנספורמציה דיגיטלית; צמיחה מכלילה; תמיכת ישראל במערכת הסחר המולטילטרלית של ארגון הסחר העולמי (WTO); קידום ערכים סביבתיים במסחר; וכן שיתוף ידע וקידום טכנולוגיות ישראליות חדשניות.