שטייניץ נפרד מנסרדישי

בישיבה מיוחדת של הנהלת רשות המסים ברך שר האוצר את דורון ארבלי עםכניסתו לתפקיד מנהל רשות המסים (בפועל) והודה ליהודה נסרדישי עם סיום תפקידו


00:00 ,09.11.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

הנהלת רשות המסים בישראל התכנסה ביום א' ה- 6 בנובמבר לישיבה מיוחדת במעמד שר האוצר ד"ר יובל שטייניץ, סגן שר האוצר יצחק כהן וממלא מקום מנכ"ל משרד האוצר דורון כהן.

שר האוצר ברך את דורון ארבלי עם מינויו לתפקיד מנהל רשות המסים (בפועל), החל מיום ה- 1 בנובמבר 2011, לתקופה של שלושה חודשים או עד למינוי מנהל קבע שיאושרעל ידי הממשלה. שטייניץ הודה לארבלי על נכונותו למלא את התפקיד עד להחלטה על מינוי מנהל קבוע לרשות והדגיש כי הנהלת משרד האוצר כולה תרתם לסייע לו במילוי התפקיד.

השר הדגיש בדבריו את התפקיד המרכזי שממלאת רשות המסים בהצלחתה של הכלכלה הישראליתוזאת לנוכח התרחישים והתהפוכות בכלכלה העולמית ומכאן את החשיבות, בשעה זו במיוחד,של תרומת העובדים והמנהלים ברשות והירתמותם להצלחתה.

בהמשך הודה שטייניץ ליהודה נסרדישי עם סיום תפקידו כמנהל הרשות לאחר כארבע וחצישנים בתפקיד ולמעלה מ-45 שנה בשירות הציבורי וציין את תרומתו לרשות ולמדינהבהובלת הרשות להישגים בתחום המקצועי, השירות לציבור והגביה.